preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vladimir Nazor" Đakovo

Login
STEM projekt

"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"

"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"

"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"

            

 

Visit data.eeagrants.org and explore results from the EEA and Norway Grants. 

VIRTUALNA KNJIŽNICA
OŠ "VLADIMIR NAZOR" 
ĐAKOVO

  

E-sigurnost

 

 

 

 

VRIJEME

 

 

 

 
 
 
 
 
 
Anketa
Ovu školsku godinu namjeravam završiti s:





 

 

 

 

 

 

ŠKOLSKI INKLUZIVNI DOKUMENT

 

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Vijesti iz CARNet-a
Korisno

Brojač posjeta
Ispis statistike od 18. 4. 2011.

Ukupno: 560137
Ovaj tjedan: 991
Danas: 7
Školsko zvono

Prijepodne

1. sat       8:00   -   8:45

2. sat       8:50   -   9:35

3. sat       9:45  -  10:30

4 .sat     10:45  -  11:30

5. sat     11:35  -  12:20

6. sat     12:25  -  13:10

                      7./0. sat  13:10 - 13:55                       

Poslijepodne

1. sat     14:00  -  14:45

2. sat     14:50  -  15:35

3. sat     15:45  -  16:30

4. sat     16:45  -  17:30

5. sat     17:35  -  18:20

6. sat     18:25  -  19:10

ZA NAJMLAĐE

Posjetite...

 

 

 
 
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Lajkaj inkluziju - pravo na igru
Autor: Jasna Mikić, 18. 4. 2016.

Dijete od rođenja istražuje svijet i otkriva svoje mogućnosti kroz igru. Igra je pravo svakog djeteta, bitan je dio odrastanja i formiranja osobnosti. Kroz igru dijete uči o sebi, drugima i okolini. Djetinjstvo bez igre i druženja s prijateljima je nezamislivo. U igri se izražavaju radoznalost, osjetljivost, fizička aktivnost, potreba za suradnjom i zajedništvom među sudionicima. Ona oslobađa od napetosti, olakšava frustracijske situacije, rješava konflikte i zadovoljava dječje želje i potrebe.


U sklopu projekta „Lajkaj inkluziju“ u četvrtak 14. travnja 2016. održana je radionica „Pravo na igru“. Cilj radionice je bio povezati učenike s teškoćama u razvoju s ostalim učenicima.

U radionici su sudjelovali učenici odgojno-obrazovnih skupina, posebnih odjela i 4. c razreda. Početnom aktivnošću potaknuli smo interakciju među učenicima. Podjeljeni u skupine učenici su igrali društvene igre koje su donijeli učenici odgojno obrazovnih skupina. Nakon upoznavanja slijedile su aktivnosti: kuglanje, pogađanje predmeta iz kutije, igra „karike na marike“ i  „školica“. Za potrebe igre „školica“ Univerzal je donirao školi boju za beton kako bi učenici u školskom dvorištu mogli iscrtati „školicu“ čiji je cilj za vrijeme velikog odmora potaknuti učenike odgojno-obrazovnih skupina, posebnih odjela i redovne nastave na zajedničku igru.   

 Kroz igre učenici su naučili kako nekoga pozvati na igru, prihvatiti poraz i naći ulogu za nekoga tko ju nema. Igre su se pokazale kao vodeće aktivnosti koje su potaknule učenike na interakciju, suradnju, zajedništvo, uvažavanje različitosti i stvaranje novih prijateljstava. 

  





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju