preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vladimir Nazor" Đakovo

Login
OKVIRNI VREMENIK PISANIH
PROVJERA ZNANJA 
2.polugodište

  

 

 

 

 

VRIJEME

 

VIRTUALNA ŠETNJA

 POPIS UDŽBENIKA I DOM-A
  ZA ŠKOLSKU GODINU

      2020./2021.

 
 
 
 
 
Anketa
Ovu školsku godinu namjeravam završiti s:





RAZREDNA PRAVILA 2014.

 

 

ZANIMLJIVOSTI NAŠE ŠKOLE

Želite se baviti nekim sportom, a ne znate kojim…?

Volite plesati i pjevati, a ne znate gdje…?

Možda u ovim prijedlozima pronađete baš svoj hobi!!!

 

 

ŠKOLSKI INKLUZIVNI DOKUMENT

 

Kalendar
« Prosinac 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Korisno

Vidim te, čujem te

U sastavu projekta „Lajkaj inkluziju“ održane su radionice u drugim razredima pod nazivom „Vidim te čujem te“. Radionice su održane u studenom. Cilj rada s učenicima prvenstveno je bio približavanje teškoća koje njihovi vršnjaci mogu imati te razbijanje stereotipa i predrasuda koje se mogu pojaviti.

Početnom aktivnošću „Različiti smo, ali i jednaki“ osvijestili smo različitosti i sličnosti među nama. Učenici su pokušali zamisliti da im u razred dolazi novi prijatelj koji je u invalidskim kolicima. Uslijedio je razgovor o tome kako bi ga prihvatili te na koji način bi mu pomogli da se uklopi u njihov razred. Zatim su učenici imali priliku „stati u cipele“ učenika s teškoćama. Zaigrali smo igre „Dan noć“ i „Zrcalo“, ali tako da je jedan učenik imao povez na očima, a drugi čepiće u ušima. U razgovoru o tome kako su se ova dva učenika osjećala, zaključili smo kako im nije bilo ugodno kad nisu mogli sudjelovati u igri, osjećali su se isključeno. Važan zaključak bio je i taj te da moramo biti pažljivi u odabiru aktivnosti kad imamo prijatelja s teškoćama u društvu. Uslijedilo je razbijanje predrasuda koje možemo imati. Nakon što je defektologinja pročitala jedan stav, dizanjem ruku učenici su trebali odlučiti je li izrečeno istina ili je predrasuda. Ukoliko se radilo o predrasudi puknuli smo balon i na taj način istu razbili.

U završnom dijelu radionice zadatak učenika bio je u grupama napisati poruku na koji način bi pomogli u uključivanju novog slijepog prijatelja u razred. Poruke su pročitali i zaključili kako im nebi bio problem prihvatiti prijatelja s teškoćama i uključiti ga u sve aktivnosti razreda.     

preskoči na navigaciju