preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vladimir Nazor" Đakovo

Login
VIRTUALNA KNJIŽNICA
OŠ "VLADIMIR NAZOR" 
ĐAKOVO

  

 

 

 

 

 

VRIJEME

 

 

 

 
 
 
 
 
 
Anketa
Ovu školsku godinu namjeravam završiti s:





 

 

 

 

 

 

ŠKOLSKI INKLUZIVNI DOKUMENT

 

Kalendar
« Studeni 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Korisno

Hrvatski jezik
PIKNIK LEKTIRA U ŠESTIM RAZREDIMA
Mira Racić / datum: 14. 6. 2021. 17:18

 

Posljednje djelo za cjelovito čitanje u ovoj nastavnoj godini učenici šestih razreda obradili su, tj. analizirali na potpuno drugačiji način od uobičajenog. Zajednički smo odlučili da ćemo ovo djelo za cjelovito čitanje odraditi na ležeran način upravo zbog toga što nam je u petom mjesecu na redu bila lektira po izboru učenika. Osim na neuobičajen način obrade lektire, učenici su izrazili želju da djela koja su izabrali predstavljaju jedni drugima na starinski način - bez digitalnih alata, prezentacija, plakata, kutija i vrećica... Željeli su neobavezno razgovarati, postavljati pitanja jedni drugima i isključivo razgovorom predstavljati jedni drugima ona djela koja su sami izabrali za čitanje.

(piše: Mira Racić, prof.) 

 

 

 


[OPŠIRNIJE]



Harry Potter - roman ili stil života?
Mira Racić / datum: 14. 6. 2021. 14:43

Gotovo svi učenici 6.b razreda veliki su obožavatelji ciklusa romana o Harryju Potteru, a njihova opsjednutost malenim čarobnjakom uvelike utječe i na njihov način i stil života – većina njih ima mnoštvo predmeta koji su povezani s magijom i Harryjem – od bilježnica, olovaka, čarobnih štapića pa do odjeće (plašteva, kravata i košulja, šalova i kapa…), a sve u skladu s čarobnjačkim domom kojemu žele pripadati. 


S obzirom na sve navedeno, obrada djela za cjelovito čitanje Harry Potter i kamen mudraca zahtijevala je potpuno drugačiji način obrade djela za cjelovito čitanje od uobičajene budući da gotovo svi učenici ovoga razreda sve detalje o Harryju Potteru imaju u malom prstu. Stoga je priprema za obradu ovoga djela bila opsežna, detaljna i pomalo stresna (iskreno, bojala sam se da što god napravim neće malim čarobnjacima biti dovoljno dobro i zanimljivo). Za pripremu aktivnosti poslužila mi je radna bilježnica za lektiru Lektira 6 u izdanju Školske knjige čiji su autori  Marko Brajković, Zvjezdana Sikra-Golemac i Tanja Galjuf. 
Obradi djela prethodio je dogovor da svi učenici (uključujući učiteljicu), na sate obrade djela dolaze odjeveni u odjeću koju posjeduju, a koja je povezana s romanima. Djelo su učenici obrađivali i interpretirali na 3 nastavna sata. 

(piše: Mira Racić, prof.) 

 

 


[OPŠIRNIJE]



Haiku- tradicionalna japanska pjesma
Mira Racić / datum: 3. 6. 2020. 12:40

Učenici na satu hrvatskoga jezika učili o japanskoj kulturi, tradiciji i najpoznatijoj kratkoj pjesničkoj formi-haiku.


[OPŠIRNIJE]



Kreativni natječaj za osnovnoškolce „Moj tata i ja“
Mira Racić / datum: 3. 6. 2020. 11:03

Dječji kreativni centar "Dokkica" u okviru projekta "I tata je važan" pokreće kreativni natječaj za učenike osnovnih škola pod nazivom "Moja tata i ja". OŠ „Vladimir Nazor“ surađuje s Dokkicom na različitim projektima kreativnoga stvaralaštva te molimo sve zainteresirane učenike da se prijave svojim radovima na ovaj vrlo zanimljiv natječaj. Cilj je natječaja likovnim i literarnim radovima predstaviti aktivnu ulogu oca u obitelji i životu djeteta.


[OPŠIRNIJE]



Literarni uradak učenice Ariane Miholjek (6.b)
Mira Racić / datum: 28. 5. 2020. 13:04

PROLJETNA VRATA

 

 

     Još u mjesecu ožujku na vrata nam je pokucalo proljeće, a sada smo već daleko zakoračili kroz vrata zelenila, pupoljaka, cvrkutanja ptica i šarenila cvijeća.

     U proljeće sve se budi, cvjetovi kreću  rasti, pospani medo budi se iz sna u potrazi za slasnim medom, zečići livadom skaču, ptice pjevaju radosne pjesme. Sve životinje sretno u šumi goste se raznolikim biljkama, gljivicama, slatkim bobicama što u grmu rastu, mahovinom s drveta i svježom vodom što juri niz potok. Pčelice nam oprašuju cvijeće i od njega prave zlaćani i slasni med, a medo im rado dođe u goste ne bi li dobio malo tog meda. Marljivi mravi skupljaju mrvice za gozbu te velike zajednice. Leptirić livadom leti i pokazuje svoje novo raznobojno ruho.

     Sve je tako predivno i šareno, svako jutro rosna trava zamiriše sve do mog prozora, a ptice razmiču zavjese i pjesmom me zovu da se dignem iz kreveta i opet krenem istraživati nove dijelove svijeta iza vrata proljeća.

 

Ariana Miholjek 6.b

                                                                                nastavnica: Tatjana Majačić, prof. 


[OPŠIRNIJE]



Lektira na daljinu-zašto ne?
Mira Racić / datum: 27. 5. 2020. 07:30

Projekt Lutkarska bajka, predstavljanje likova iz bajke Sretni princ Oscara Wildea.

(autor teksta: Maja Vuka, prof.) 

Kako se čitanje lektire u nastavi na daljinu ne bi svelo samo na određivanje likova, sadržaja, mjesta i vremena radnje, učenicima sam predložila rad na projektu Lutkarska bajka u kojem su učenici odabrali dio teksta, dramatizirali ga te predstavili u obliku lutkarske bajke. Učenici su imali zadatak osmisliti lutkarski igrokaz vezan uz lektiru, tj. osmisliti jedan prizor iz bajke. Odabrani dio teksta učenici su prvo dramatizirali, podijelili uloge, osmislili dijaloge te izradili lutke i scenu, odnosno pozornicu.

 


[OPŠIRNIJE]



Pripremne radionice za obilježavanje Dana sigurnijeg interneta 11. veljače
Mira Racić / datum: 12. 2. 2020. 21:57

Dan sigurnijeg interneta obilježava se u veljači svake godine diljem svijeta. Ove smo se godine prijavili za sudjelovanje u obilježavanju Dana sigurnijeg interneta kako bismo osvijestili važnost sigurnog korištenja interneta.  Na satu razrednika 5.a razreda održali smo dvije radionice s temom zaštite osobnih i tuđih podataka na internetu te smo osmislili i smjernice za sigurno ponašanje na internetu. Rabili smo edukativne i promotivne materijale koje je ponudio Centar za sigurniji internet (CSI). Na sam Dan sigurnijeg interneta učenici će moći riješiti i kviz o sigurnosti na internetu.


[OPŠIRNIJE]



Čajanka ili lektira? Može oboje!
Mira Racić / datum: 12. 2. 2020. 21:51

Primjer dobre prakse ( Grigor Vitez Izbor iz poezije)

                Kako bih učenicima približila poeziju i ljepotu pisane riječi, odlučila sam ukrasti ideju kolegice Anite Šojat te organizirati čajanku na kojoj ćemo čitati pjesme Grigora Viteza, pisati lažne strofe, slušati zvukove iz prirode, smišljati onomatopejske glagole, piti čaj i družiti se u neformalnom okruženju kako bih učenicima omogućila snažnije doživjeti pjesnički izraz.


[OPŠIRNIJE]



RSS


preskoči na navigaciju