preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vladimir Nazor" Đakovo

Login
OKVIRNI VREMENIK PISANIH
PROVJERA ZNANJA 
2.polugodište

  

 

 

 

 

VRIJEME

 

VIRTUALNA ŠETNJA

 POPIS UDŽBENIKA I DOM-A
  ZA ŠKOLSKU GODINU

      2020./2021.

 
 
 
 
 
Anketa
Ovu školsku godinu namjeravam završiti s:





RAZREDNA PRAVILA 2014.

 

 

ZANIMLJIVOSTI NAŠE ŠKOLE

Želite se baviti nekim sportom, a ne znate kojim…?

Volite plesati i pjevati, a ne znate gdje…?

Možda u ovim prijedlozima pronađete baš svoj hobi!!!

 

 

ŠKOLSKI INKLUZIVNI DOKUMENT

 

Kalendar
« Prosinac 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Korisno

POKUŠAJ HODATI U MOJIM CIPELAMA

Pokušaj hodati u mojim cipelama naziv je radionica za učenike 4. razreda u sklopu projekta „Lajkaj inkluziju“. Radionice su održane u prosincu 2015. godine. Ovim radionicama učenike se željelo potaknuti na razumijevanje potreba  i uključivanje djece s poteškoćama u svakodnevni život. Učenici se do sada uglavnom nisu susreli s pojmom i značenjem fraze „hodati u tuđim cipelama“, pa je i samo otkrivanje njenog značenja bilo je veoma zabavno i zanimljivo, a učenici su se nemalo iznenadili kakvo preneseno značenje ima ovaj pojam. Tako smo „otkrivali“ i pojam empatije ili sposobnosti uživljavanja u osjećaje drugih, dakle, kako se stvarno osjeća osoba koja samo nešto ne može poput drugih! Evo kako:

Učenici su radili u skupinama  (4-5 u svakoj), a svaka skupina  je istraživala načine uključivanja djeteta koje ima tjelesnu invalidnost, teškoće s vidom, sluhom ili govornu poteškoću. Učenici su „isprobali kako je kada ne možeš hodati, čuti, vidjeti ili se izraziti govorom da te svi razumiju ( vezali smo noge, uči, uši, usta i smanjili mogućnost kretanja, komunikacije, slušanja i gledanja) Zatim su diskutirali u skupini. Nakon toga, napisali su kakve su osjećaje imali kao osoba koja nešto ne može, što im je bilo najteže te kako bi im prijatelji najbolje mogli pomoći.

    Cilj je bio što bolje osjetiti poteškoću kao svoju vlastitu da bi što bolje razumjeli i uživjeli se u problem, a zatim znali pomoći osobi kojoj je pomoć potrebna.

    Zatim su u dodatnom zadatku, na posebnom listu papira, trebali navesti što više prijedloga kako bi oni pomogli prijatelju  s teškoćom, pri čemu je jako važno cijelo vrijeme imati na umu njegovu osobnost koja ni po čemu nije različita od njihove. (Važan si ti, a ne tvoja teškoća). Učenici su naveli niz prijedloga kako uključiti prijatelja(icu).

U završnom dijelu zajednički su prezentirali  svoj uradak i dosjetili se mnoštva dobrih prijedloga i aktivnosti. Mnogi su bili prave „zvijezde“ prema poruci iz priče „Budi zvijezda“:  i malim postupkom ili djelom, možeš spasiti svijet. Ako uključiš sebe i spasiš jednu zvijezdu (prijatelja).

Uključite se, nije lako hodati u tuđim cipelama, ponekad su one  jako tijesne i neudobne, ali ako pokušate može vam se dogoditi da otkrijete boljeg sebe i svijet će biti bolje mjesto.

preskoči na navigaciju