preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vladimir Nazor" Đakovo

Login
STEM projekt

"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"

"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"

"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"

            

 

Visit data.eeagrants.org and explore results from the EEA and Norway Grants. 

VIRTUALNA KNJIŽNICA
OŠ "VLADIMIR NAZOR" 
ĐAKOVO

  

E-sigurnost

 

 

 

 

VRIJEME

 

 

 

 
 
 
 
 
 
Anketa
Ovu školsku godinu namjeravam završiti s:





 

 

 

 

 

 

ŠKOLSKI INKLUZIVNI DOKUMENT

 

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Vijesti iz CARNet-a
Korisno

Brojač posjeta
Ispis statistike od 18. 4. 2011.

Ukupno: 559600
Ovaj tjedan: 454
Danas: 3
Školsko zvono

Prijepodne

1. sat       8:00   -   8:45

2. sat       8:50   -   9:35

3. sat       9:45  -  10:30

4 .sat     10:45  -  11:30

5. sat     11:35  -  12:20

6. sat     12:25  -  13:10

                      7./0. sat  13:10 - 13:55                       

Poslijepodne

1. sat     14:00  -  14:45

2. sat     14:50  -  15:35

3. sat     15:45  -  16:30

4. sat     16:45  -  17:30

5. sat     17:35  -  18:20

6. sat     18:25  -  19:10

ZA NAJMLAĐE

Posjetite...

 

 

 
 
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
NASTAVA U PIDŽAMAMA
Autor: Mira Racić, 6. 4. 2020.

Ova je školska godina po mnogočemu netipična, a posljednje što nas je sve malo šokiralO je nastava na daljinu koja se u cijeloj Hrvatskoj provodi zbog epidemije korona virusa. I za učenike i za roditelje, ali i za učitelje, ovakva je vrsta nastave nešto u čemu do sada nitko nije sudjelovao. Kakvih god smo na početku imali poteškoća, sada na početku četvrtog tjedna virtualne nastave, svi smo se polako navikli i to je ono najvažnije. Ono što je možda najzanimljivije u svemu, kako kažu naši učenici, da u školu često (neki i svaki dan) idu u pidžamama. Vjerujemo da se i nekim učiteljima ovo dogodi 😊!

Tko se kako u ovome snašao, pitali smo našeg ravnatelja, pedagoginju, učitelje, roditelje, ali i naše učenike. Što oni o svemu misle, pročitajte pod OPŠIRNIJE.


Ravnatelj Andrija Šušak:

Ova školska godina puna je stresnih, traumatičnih i novih situacija - uvođenje kurikularne reforme, štrajk i nastava na daljinu.

Kad govorimo o nastavi na daljinu, zadovoljstvo mi je da možemo reći da smo dobro organizirani. Imenovao sam IKT tim, koji je napravio velik posao oko aktivacije tableta, podijelili smo tablete učenicima. Upravo podjela tableta učenicima omogućila je kvalitetnu pripremu nastave na daljinu. Svi učenici i učitelji koji su imali problem s tehnikom dobili su tablete, a učitelji prijenosna računala. Danas je u našoj školi svima dostupna nastava na daljinu. Virtualnu zbornicu i učionice kreirao je tim zajedno s razrednicima, predmetnim učiteljima i stručnim suradnicima.

Učionice smo kreirali u aplikaciji Teams u kojoj komuniciramo.  Očekivanih tehničkih problema je bilo,  ali u dozvoljenim granicama. Trenutno sam zadovoljan načinom i dinamikom odvijanja nastave na daljinu i ponosan na sve učenike, roditelje, učitelje i stručne suradnike koji sudjeluju u ovom procesu.

Koliko će dugo trajati, po odluci Ministarstva do 20. travnja, ali iskreno mislim da danas nitko ne zna koliko dugo, nadam se što kraće.

Osmaši neka ne budu zabrinuti oko upisa u srednju školu, jer sve ove poteškoće kroz koje smo prolazili biti će uvažene prilikom organizacije upisa u srednju školu.

Nastava na daljinu je novo iskustvo za sve nas, ne znamo koliko će dugo trajati, čuvajmo jedni druge. Svi smo pokazali da smo odgovorni i možemo provoditi i provesti ovako složeni vid nastave.

 

Pedagoginja Verica Kuharić-Bučević:

    Dragi učenici,

 

nastava na daljinu je nešto novo za vas, ali i nas učitelje i stručne suradnike. Novi su to načini rada i komuniciranja. Nema susreta licem u lice, čini nam se kao da se ne vidimo i ne čujemo te da smo prepušteni sebi samima. Priznajem, to može uplašiti jer sve što je novo i nepoznato plaši ljude, bez obzira imali osam, trinaest ili četrdeset godina. Ne trebamo se sramiti tog osjećaja. Smijemo i trebamo te osjećaje priznati sebi i drugima.

Što možemo učiniti?

Vi ste mlada generacija rođena u digitalnom okruženju. Često ste u tom okruženju i vještiji od nas učitelja i svojih roditelja. Iskoristite tu svoju vještinu za učenje! Neka vam učenje na ovoj način bude izazov, ali i zabava. Iskoristite novonastalu situaciju za upoznavanje sebe, svojih mogućosti i granica, a time za osobni rast i razvoj.

Ne mogu vam reći koliko će to trajati. Ali, bez obzira koliko dugo trajalo, vjerujem u vas, vašu želju za učenjem,  u vašu sposobnost da u ovim trenucima učinite za sebe sve najbolje što možete. Pomoći ćemo vam koliko možemo, ali pomozite i vi nama. Upozorite nas kada vam je teško, kada je previše i kada trebamo usporiti. Samo tako možemo uspješno ploviti kroz nastavu na daljinu i ostvariti zacrtane ishode.

I još nešto… za sada se držite odlično!

Vaša pedagoginja

 

Nastavnik Dražen Matasović:

 

Tko bi mislio da će nastavnici raditi od kuće, da će u proljeće padati snijeg…Sve se to izdogađalo u vrlo kratkom vremenu, ali moram reći da smo sve to dočekali spremni. Na vrijeme smo osposobili sve tablete za učenike i aplikaciju Teams i svi se međusobno povezali. U početku nam je svima ovo bilo novo, veza je pucala, učenici nisu mogli vidjeti datoteke, u isto vrijeme su svi pisali, imao sam osjećaj da se lagano gubimo u tome. Ali, kako je prošao taj prvi tjedan, svi smo se počeli uhodavati. Donijeli smo pravila komuniciranja i rada u virtualnim učionicama, veza se poboljšala kao i komunikacija unutar kanala.

Moram naglasiti da je suradnja s učenicima odlična. Naravno, ne mogu svi učenici u realnom vremenu biti aktivni, ali uvijek ih je aktivno 90% što je jako dobro. Sve svoje zadatke izvršavaju, pitaju što im nije jasno, na sve moguće načine žele poslati svoje uratke prate upute, željni su znanja, čak su u svemu tome malo i brzopleti.

Unatoč svemu tome, moram priznati da mi nedostaje škola. Jedva čekam da sve ovo prođe i da ponovno vidim svoje učenike i čujem onaj prvi glas: „Dobar dan, nastavniče!“. Ali i da čujem školsko zvono za kraj sata 😊.

 

Marijana Svalina, učitelj defektolog:

Virtualna nastava 8. razreda posebnih odjela svakodnevno se odvija preko viber grupe i prema dnevnom rasporedu. Učenici su vrlo aktivni, željno iščekuju sljedeći zadatak, gotovo cijeli dan postavljaju pitanja i traže dodatne upute, redovito šalju slike riješenih zadataka. Takva revnost i zainteresiranost učenika su za svaku pohvalu.

Krasanka Kakaš, učitelj defektolog:

Nastava učenika koji pohađaju odgojno-obrazovne skupine naše škole, odnosno učenika koji se školuju po posebnim programima za stjecanje kompetencija u aktivnostima svakodnevnoga života i rada uz individualizirane postupke nije obuhvaćena Kurikularnom reformom. To je jedan od razloga zašto ne postoje digitalne platforme i sredstva preko kojih bi i oni mogli pratiti digitalnu nastavu na daljinu, no važan čimbenik jesu i njihove teškoće u razvoju koje svakako zahtijevaju dodatnu prilagodbu novonastaloj situaciji. I ovaj put učitelji edukacijski rehabilitatori bili su kreativni i domišljati pa su savjetujući se među sobom pripremili radne materijale i radne zadatke za svoje učenike koje oni mogu odrađivati kod kuće, samostalno ili uz pomoć svojih roditelja ili braće i sestara kako bi i dalje nastavili pratiti i usvajati nastavne sadržaje. Učitelji s roditeljima redovito održavaju kontakte preko digitalnih komunikacijskih kanala. Na taj način prate rad učenika i nadopunjuju nastavne materijale u konkretnom ili digitalnom obliku. Bez suradnje roditelja nastava na daljinu za učenike s teškoćama u razvoju bila bi gotovo nemoguća. U svemu ovome dobro je što struka brzo reagira, što se radni materijali razmjenjuju i što već postoje prilagođeni edukativni sadržaji koji na razumljiv način i učenicima niže dobi ili učenicima s teškoćama u razvoju približavaju situaciju u kojoj smo se svi našli.

 

Majka učenice 1.b razreda:

U ovim teškim danima naši učitelji i učiteljice rade odličan posao. Trude se održati radne navike, poučiti djecu gradivo na daljinu. Vjerujte mi, to nije ni malo lako.

Tek nedavno počela sam raditi u školi, tjedan dana bila sam u pravim učionicama i preko noći se našla u e-učionici. Tu vrijede posve druga pravila, radi se puno drugačije. Istraži kako sada to gradivo prezentirati, a da učenici mogu shvatiti ... nije lako, vjerujte. Ovo je nešto za što te nitko nikada pripremao nije ... Sa svih strana prste kritike, tek malo koja pohvala ili priznanje za trud. "Pa kao da vi nešto radite, kod kuće ste."

Ne, nisam kod kuće. Nisam niti na poslu. Nalazim se u jednom velikom vrtlogu svega - nastavnika, roditelja-učitelja, spremačice, kuharice, supružnika, onoga tko se oblači u zaštitnu opremu kako bi otišao u trgovinu po namirnice za starije članove obitelji ... Niti ne znam za što se sve brinem i što sve radim. 24 sata na dan sam dostupna učenicima jer ne mogu svi uvijek pristupiti e-učionici ... Stalno netko negoduje kako mi ne radimo ništa ...

I onda se okrenem na drugi kraj prostorije i vidim svog prvašića. Koliko je ona ozbiljno shvatila tu školu na daljinu! Redovno i marljivo radi, ako nešto ne razumije čeka mene dok završim svoju nastavu da me pita što treba. Dok gledam nju kako se trudi - srce mi je puno! Vidim da učitelji rade odličan posao u groznim uvjetima.

Ako neki i ne vidi koliko se trudimo - naši učenici to vide i cijene! Vjerujem da će ovu nastavu na daljinu pamtiti i jednog dana prepričavati tu avanturu djeci i unucima.

#OSTANIDOMA

 

 

Stjepan, 5. razred:

Ja mislim da je ovakav način rada preko virtualnih učionica OK. Imamo dovoljno vremena za rješavanje zadataka tako da sve stignemo, barem ja. Ipak, mislim da bismo više naučili u pravoj učionici, ali s obzirom na trenutne okolnosti, ovo je super.

 

Begzada, 5. razred:

Ova škola na daljinu je zanimljiva, ali i naporna. Ono što se meni ne sviđa jest to da mi se većinom nikada neće poslati zadaća. Za mene je bolja prava škola, a ne škola na daljinu. Ovakva mi škola oduzima cijeli dan, sjedim za računalom po cijeli dan i imam jako malo slobodnog vremena. Kada me mama zove da doručkujem, ručam ili večeram, čak ni tada baš nemam vremena jer moram raditi zadatke kako bi ih poslala do roka koji su nastavnici odredili. Uglavnom, samo se nadam će ovo što prije završiti.

 

Filip, 8. razred:

Smatram da je ova virtualna nastava dobar način za rješavanje trenutnih problema oko virusa, dosta je sve interaktivno, čak i zanimljivo. Naporno postaje jedino ako odlučim zadatke ostavljati za kasnije umjesto da ih odmah riješim. Zadaće oduzimaju jako puno vremena jer ih ima jako puno, puno više u odnosu na normalnu školu.

 

Lana, 8. razred:

Sviđa mi se online škola, iako mi više volim pravu školu, nastavu s prijateljima i nastavnicima. Volim atmosferu u razredu što ovdje trenutno nemamo.  Sviđa mi se što se svi nastavnici trude oko nas i podučavaju nas i u ovakvim situacijama. Kada smo počeli, nisam mislila da će sve ovo funkcionirati, ali sada sve ide sjajno. Unatoč svemu, jedva čekam da se vratimo u prave školske klupe na nastavu, na druženja s prijateljima jer je nama osmašima ovo zadnja godina što smo zajedno.

 

David, 8. razred:

Iako nisu imali dovoljno vremena za pripremu, smatram da su nastavnici uložili velik trud u online nastavu koja svakim danom sve bolje i bolje funkcionira. U početku je bilo problema sa sustavom no nastavnici su se trudili. Zadatci su uglavnom zanimljivi i nisu naporni. Smatram da ćemo i na ovaj način dobiti dovoljno znanja, imamo dovoljno vremena za rješavanje zadataka pa nismo pod pritiskom.

 

Matej, 3. razred:

Ovakva škola mi se sviđa, volim gledati školu preko TV-a. Sviđaju mi se i učiteljice. Jedino je loše što mi nedostaju moji prijatelji iz razreda, Zapravo, nedostaje mi prava škola.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju