preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vladimir Nazor" Đakovo

Login
STEM projekt

"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"

"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"

"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"

            

 

Visit data.eeagrants.org and explore results from the EEA and Norway Grants. 

VIRTUALNA KNJIŽNICA
OŠ "VLADIMIR NAZOR" 
ĐAKOVO

  

E-sigurnost

 

 

 

 

VRIJEME

 

 

 

 
 
 
 
 
 
Anketa
Ovu školsku godinu namjeravam završiti s:





 

 

 

 

 

 

ŠKOLSKI INKLUZIVNI DOKUMENT

 

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Vijesti iz CARNet-a
Korisno

Brojač posjeta
Ispis statistike od 18. 4. 2011.

Ukupno: 560295
Ovaj tjedan: 83
Danas: 83
Školsko zvono

Prijepodne

1. sat       8:00   -   8:45

2. sat       8:50   -   9:35

3. sat       9:45  -  10:30

4 .sat     10:45  -  11:30

5. sat     11:35  -  12:20

6. sat     12:25  -  13:10

                      7./0. sat  13:10 - 13:55                       

Poslijepodne

1. sat     14:00  -  14:45

2. sat     14:50  -  15:35

3. sat     15:45  -  16:30

4. sat     16:45  -  17:30

5. sat     17:35  -  18:20

6. sat     18:25  -  19:10

ZA NAJMLAĐE

Posjetite...

 

 

 
 
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
POZIV NA DOSTAVU PONUDA ZA PROVEDBU POSTUPKA NABAVE PEKARSKIH PROIZVODA
Autor: Snježana Krišto, 25. 3. 2019.

OSNOVNA ŠKOLA „ VLADIMIR NAZOR“

                ĐAKOVO

KLASA: 602-01/18-01/66

URBROJ:2121-15-18-1

Đakovo, 21. ožujka 2019.

 

 

POZIV NA DOSTAVU PONUDA

ZA PROVEDBU POSTUPKA NABAVE PEKARSKIH PROIZVODA

 

OŠ „Vladimir Nazor“ Đakovo pokrenula  je postupak nabave pekarskih  proizvoda za potrebe školske kuhinje. Postupak će se provesti na način  utvrđen  Pravilnikom o provođenju jednostavnih nabava.

 


 1. PODACI O NARUČITELJU

 

Naručitelj je Osnovna škola „Vladimir Nazor“, Đakovo, Kralja Tomislava 18

MB: 3011151

OIB: 77091772312

Odgovorna osoba  naručitelja je ravnatelj škole Andrija Šušak, prof.

adresa elektroničke pošte: ured@os-vnazor-dj.skole.hr

Web stranica: os-vnazor-dj.skole.hr

 

2. PODACI O SLUŽBI, ODNOSNO OSOBI ZA KONTAKT S PONUDITELJIMA

Sve obavijesti u svezi ovog postupka nabave mogu se dobiti svakog radnog između 9 i 11 sati, do roka za dostavu ponuda, u tajništvu škole.

Osoba ovlaštene za komunikaciju s ponuditeljima je tajnik škole Petar Erceg, dipl. iur, tel. 031 813-406.

 

3. PREDMET NABAVE

 

Predmet nabave je nabava pekarskih proizvoda za potrebe školske kuhinje u matičnoj školi u Đakovu ( 530 učenika )i područnim školama Ivanovci Gorjanski ( 15 učenika ) i Đakovački Pisak ( 7 učenika ).

 

Opis predmeta nabave sadržan je u OBRASCU PONUDA koji čini sastavni dio Poziva na dostavu ponuda. Navedene  mjesečne količine za svaku stavku promjenjive su.

 

4. MJESTO ISPORUKE ROBE

 

Mjesto isporuke robe je:

  1. FCO Osnovna škola „Vladimir Nazor „ Đakovo, K. Tomislava 18
  2. FCO Osnovna škola „Vladimir Nazor „ Đakovo, PŠ Ivanovci Gorjanski, Đakovačka 24, Ivanovci Đakovački
  3. FCO Osnovna škola „Vladimir Nazor „ Đakovo, PŠ Đakovački Pisak bb

 

5. SADRŽAJ PONUDE

 

Ponudu sačinjava:

  • ispunjeni i potpisani OBRAZAC PONUDA,

 

  • odgovarajući dokaz iz kojeg je vidljivo da je ponuditelj registriran za obavljanje djelatnosti koja je predmet ugovora, a u kojem  su vidljivi podaci o odgovornoj osobi.

 

6.  NAČIN DOSTAVE PONUDE

 

Ponude se mogu dostaviti neposredno Naručitelju u  tajništvo škole, svaki radni dan od 09,00 do 11,00 sati ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu naručitelja.

Ponuditelji dostavljaju ponudu u zatvorenoj omotnici.

Na omotnici ponude mora biti naznačen naziv i adresa naručitelja, naziv i adresa ponuditelja i naznaka "NE OTVARAJ PONUDA''

Ponuditelj samostalno određuju način dostave ponude i sam snosi rizik eventualnog gubitka odnosno nepravovremene dostave ponude.

Ponude dostavljene na temelju objavljenog Poziva na dostavu ponuda na internetskim stranicama Naručitelja uzimaju se u razmatranje pod istim uvjetima kao i ponude dostavljene na temelju Poziva na dostavu ponuda upućenog gospodarskim subjektima po vlastitom izboru.

 

 

7. ROK ZA DOSTAVU PONUDE

 

Rok za dostavu ponude je 29. 3. 2019. do 14.00 sati bez obzira na način dostave.

Sve ponude koje nisu  zaprimljene u  roku neće se  razmatrati, te će biti  neotvorene vraćene ponuditelju.

U roku za dostavu ponude ponuditelj može dodatnom, pravovaljano potpisanom izjavom izmijeniti svoju ponudu, nadopuniti je ili od nje odustati.

Ponuda se ne može mijenjati nakon isteka roka za dostavu ponuda.

.

 

8. KRITERIJ ODABIRA NAJPOVOLJNIJE PONUDE

 

Najpovoljnija ponuda je najniža cijena ili ekonomski najpovoljnija ponuda.

Naručitelj može ponudu ponuditelja odabrati u cijelosti za predmet nabave ili za dio predmeta koji je Naručitelju prihvatljiv.

NEMA JANOG OTVARANJA PONUDA

 

 

 

9. ROK DONOŠENJA ODLUKE O ODABIRU PONUDITELJA

 

Odluku o odabiru ponuditelja Naručitelj će donijeti u roku od 7 (sedam) dana od dana isteka roka za dostavu ponude.

 

 

 

 



Priloženi dokumenti:
Obrazac_za_dostavu.doc (46.00 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju