Datum objave: 4. svibnja 2025.
Kategorija: STEM projekti

ARHEOLOGIJA, FORENZIKA I MATEMATIKA

U sklopu školskog projekta iz matematike, biologije i kemije pod nazivom „Proporcionalnost i obrnuta proporcionalnost kostura“, učenici 7.a razreda preuzeli su uloge arheologa, forenzičara i matematičara kako bi riješili jedan zanimljiv i zahtjevan zadatak.

Na temelju izmjerenih duljina vlastite bedrene i nadlaktične kosti, učenici su pomoću formule linearne ovisnosti izračunavali svoju visinu. Nakon što su provjerili točnost formule, dobili su zadatak identificirati čije bi kosti mogle biti pronađene u arheološkim iskopinama, te svoje zaključke potkrijepiti matematičkim dokazima.

Ovaj projekt učenicima je bio izuzetno zanimljiv jer su, kroz praktičan rad, uspješno povezali znanja iz STEM područja – matematike, biologije i kemije.

Piše: Marijana Matković, učiteljica matematike

Pročitajte još

MIKROSKOPIRANJE BILJAKA

MIKROSKOPIRANJE BILJAKA

Tijekom izvannastavne aktivnosti "Prvi organizmi", učenici su promatrali lišće biljke smještene u Smartwall-u, kao i biljke izvan njega, koristeći mikroskope. Istraživali su razlike između ovih biljaka primjenjujući novu opremu koju smo dobili iz STEM projekta pod...

PROJEKT – KREATIVNOST ZA BUDUĆNOST

PROJEKT – KREATIVNOST ZA BUDUĆNOST

Dana 17. ožujka 2025. godine u našoj školi održan je prvi partnerski sastanak u okviru projekta Kreativnost za budućnost. Projekt provodi Udruga za popularizaciju tehničke kulture „Mehatronik“ kao nositelj, u suradnji s Otvorenom računalnom radionicom „Svi smo protiv“...

Skip to content