Datum objave: 4. svibnja 2025.
Kategorija: STEM projekti

ARHEOLOGIJA, FORENZIKA I MATEMATIKA

U sklopu školskog projekta iz matematike, biologije i kemije pod nazivom „Proporcionalnost i obrnuta proporcionalnost kostura“, učenici 7.a razreda preuzeli su uloge arheologa, forenzičara i matematičara kako bi riješili jedan zanimljiv i zahtjevan zadatak.

Na temelju izmjerenih duljina vlastite bedrene i nadlaktične kosti, učenici su pomoću formule linearne ovisnosti izračunavali svoju visinu. Nakon što su provjerili točnost formule, dobili su zadatak identificirati čije bi kosti mogle biti pronađene u arheološkim iskopinama, te svoje zaključke potkrijepiti matematičkim dokazima.

Ovaj projekt učenicima je bio izuzetno zanimljiv jer su, kroz praktičan rad, uspješno povezali znanja iz STEM područja – matematike, biologije i kemije.

Piše: Marijana Matković, učiteljica matematike

Pročitajte još

GEOMETRIJA U PRILAGODBAMA

GEOMETRIJA U PRILAGODBAMA

Učenici petih razreda su na satu matematike učili o geometrijskim likovima i simetriji, dok su na prirodi istraživali prilagodbe životinja na različite životne uvjete i staništa. Kroz projektni zadatak povezali smo ta dva područja – svaki je učenik odabrao životinju...

KRAJ I PONOVNI POČETAK NOVE SURADNJE

KRAJ I PONOVNI POČETAK NOVE SURADNJE

Danas su naši učenici petih i sedmih razreda sudjelovali na završnom događanju povodom zatvaranja Financijskog mehanizma Europskog gospodarskog prostora (EGP) i Financijskog mehanizma Kraljevine Norveške za razdoblje 2014. – 2021. u Republici Hrvatskoj. Tom prigodom...

Skip to content