STEM projekti
PLATONOVA TIJELA
Što su Platonova tijela? Kako ih možemo povezati s prirodom? Kako znanstvenici tumače poliedre? Koja su matematička svojstva Platonovih tijela? Na nastavi matematike učenici osmih razreda tražili su odgovore na postavljena pitanja te su...
PROBUDIMO SVIJEST. BUDIMO ODGOVORNI. – ISTRAŽIVANJE
U našoj školi proveli smo istraživanje kojim smo željeli istražiti koliko je STEM projekt pod nazivom „Stemovci u borbi za spas planeta Zemlje / STEM for planet Eart“ probudio svijest učenika o važnosti očuvanja...
KOLIČINA ŠEĆERA U JEDNOJ ČAŠI – ISTRAŽIVANJE
Provedbom kratke ankete došli smo do saznanja kako učenici vrlo često konzumiraju gazirana pića, ali i ostale sokove koji su ponuđeni na tržištu. Često žeđ gasimo gaziranim sokom umjesto običnom vodom. No, postavlja se pitanje...
PARKOVI REPUBLIKE HRVATSKE
Učenici šestog razreda na nastavi Prirode učili su o Nacionalnim parkovima i Parkovima prirode, a na nastavi Matematike učili su cijele brojeve. U provedbi projekta pod nazivom „Parkovi Republike Hrvatske“ imali su...
MATEMATIKA U NASLJEĐIVANJU
Učenici osmih razreda na nastavi Biologije učili su o nasljeđivanju, a na nastavi Matematike obrađivali su vjerojatnost i prikaz podataka. U provođenju projekta pod nazivom „Matematika u nasljeđivanju“ imali su zadatak samostalno...
UMJETNOST U MATEMATICI
Učionicu matematike i fizike krase kreativni radovi učenika osmih razreda koji su svoje matematičko znanje primijenili u konstrukcijama Pitagorina stabla i spirale drugog korijena. Simetrično Pitagorino stablo nastaje tako da nad jednom stranicom...
RECIMO NE OVISNOSTI!
Učenici osmih razreda su na nastavi Biologije učili o ovisnostima. Kako bi svoje znanje prezentirali ostalim učenicima škole, izradili su plakate te ih postavili u učionici biologije i kemije. Piše: učiteljica Ana Maršić

