Produženi boravak

DAN RUŽIČASTIH MAJICA U PRODUŽENOM BORAVKU

Posljednje srijede u veljači obilježavamo Dan ružičastih majica kojim se na simboličan način želi skrenuti pozornost na problem sve učestalijega vršnjačkog nasilja u školama.
Nastavljamo tokom cijele godine raditi na rješavanju ovog problema jer NASILJE PRESTAJE OVDJE!
(hvala učenicima koji su sudjelovali svojim kreativnim radovima) #NasiljePrestajeOvdje

Učenici produženog boravka i učiteljice Ana Sabo Češnik i Suzana Vujinović

ETWINNING PROJEKT “100. DAN ŠKOLE”

Učenici u produženom boravku obilježili su 100. dan škole.
Učenici prvog razreda s učiteljicom Anom Sabo Češnik ukrašavali su krunu 100. dan škole – 100, dana uspješniji/ uspješnija.
Učenici 2. i 4. razreda igrali su jezičnu igru i izgovarali su riječi koje imaju u sebi broj 100. Učenici su slušali i pjevali himnu “100. dan škole”, crtali su sebe kao 100 – godišnjaka, uređivali su, bojali i izrezivali krune 100. dan škole, dodavali su se balonom 100 puta, imali su utrku kockom do 100 , gradili su 100 od kocaka, karata i figurica, rješavali su križaljku te su napisali što im je učiteljica rekla 100 puta?!
U igri, zabavi i opuštenoj atmosferi, učenici produženog boravka su s učiteljicama obilježili 100. dan škole, a ovaj drugačiji dan završili su evaluacijom i podjelom diplomica.
Učiteljica Irena Rimac je sa učenicima 3. a razrednog odjela izrađivala likovne radove na temu moja škola u obliku broja 100, crtež škole/ moje mjesto u obliku broja 100; maskirani broj 100.
Obilježavanje 100. dana škole proteklo je u veselom i kreativnom duhu, a razne aktivnosti su omogućile učenicima da kroz igru i zajedništvo proslave ovaj poseban dan. Sada kada su prešli više od pola radnih dana u ovoj školskoj godini, želimo svima nama još puno volje, strpljenja, motivacije, kreativnosti i lijepih trenutaka kako bismo radosni i ispunjeni dovršili započeto. (piše: učiteljica Suzana Vujinović)

VALENTINOVO U PRODUŽENOM BORAVKU

Sretno Valentinovo svima!
Učenici su u produženom boravku proslavili Valentinovo likovnom radionicom – izradom srčeka i čestitki.
Učenici su izrađivali kreativne čestitke za svoje učiteljice, prijatelje, djelatnike škole i njima drage osobe.
Na dan Valentinova učenici su izradili i sandučić povjerenja te izvlačili lijepe i poticajne poruke dana, što ih se posebno dojmilo! A na taj način su učenici gradili pozitivan stav prema učenju i jačali svoje samopouzdanje.
Neka vam je ovaj dan ispunjen radošću i ljubavlju! (piše: učiteljica Suzana Vujinović)

MILENIJSKA FOTOGRAFIJA ZA DOMAGOJA DUVNJAKA

Učenici produženog boravka pridružili su se učenicima razredne nastave i sudjelovali u stvaranju milenijske fotografije ispred katedrale, a u znak podrške Domagoju Duvnjaku i zahvalnosti za njegov doprinos hrvatskoj rukometnoj reprezentaciji.

UČENICI PRODUŽENOG BORAVKA NA PREDSTAVI OVAN I LUKA

Učenici produženog boravka u petak su se pridružili učenicima razredne nastave koji su u dvorani gledali predstavu Ovan i Luka te se nakon predstave fotografirali s glumcima.

BOŽIĆNI SAJAM I POSJET RAVNATELJU

Na Božićnom sajmu koji je održan 18. prosinca sudjelovali su i učenici koji pohađaju produženi boravak, a iskoristili su priliku te ravnatelju uručili zahvalnice i čestitke povodom nadolazećih blagdana.

Prema Pravilniku o organizaciji i provedbi produženog boravka u osnovnoj školi (2019.) produženi je boravak poseban oblik odgojno-obrazovnog rada koji se organizira izvan redovne nastave.
Učiteljice su u Godišnjim izvedbenim kurikulumima za svaki pojedini razred razredne nastave isplanirale aktivnosti po mjesecima i područjima. Područja obuhvaćena aktivnostima u produženom boravku su jezično-komunikacijsko, prirodoslovno, matematičko-logičko, znanstveno-tehnološko, kulturno-umjetničko i tjelesno-zdravstveno područje te socijalizacija. Najveći postotak aktivnosti u boravku zauzimaju aktivnosti koje se odnose na područje socijalizacije te jezično-komunikacijsko područje. To je ujedno i prva razlika između redovne nastave i produženog boravka. Sljedeća razlika očituje se u trajanju aktivnosti. U boravku učenici provode pet sunčanih sati (uobičajeno od 8 do 13 sati ili od 12 do 17 sati). Osim sudjelovanja u aktivnostima učenici u boravku imaju slobodno vrijeme koje mogu provesti čitajući edukativne časopise ili igrajući se na školskom igralištu, a imaju osiguran i obrok. Osim aktivnosti vezanih uz nastavni sadržaj učiteljice često provode radionice kojima je glavni cilj kod učenika razviti empatiju, toleranciju i pristojnost te obazrivost prema drugima.
Produženi boravak mjesto je istraživanja, maštanja, igranja, stvaranja te mjesto međusobnog pomaganja. U produženom boravku učenici pišu domaće zadaće, uče kroz igru, rado surađuju jedni s drugima i sudjeluju u likovnim, kreativnim i/ili pedagoškim radionicama.

Kako nam je bilo prvih tjedana pogledajte na fotografijama.
I za kraj nemamo što dodati nego reći: Škola je škola, a boravak je baš fora.

Učiteljice Ana Sabo Češnik, mag. prim. educ. i Suzana Vujinović, mag. prim. educ.

Skip to content