U ponedjeljak, 16. rujna 2024., učenici 3.c i 3. a razreda OŠ „Vladimir Nazor“ Đakovo, zajedno sa svojom učiteljicom engleskog jezika, na kreativan su način obilježili Međunarodni dan točkica (International Dot Day). Ovaj javni događaj na međužupanijskoj razini su pripremile, osmislile, sudjelovale i organizirale učiteljice Alenka Taslak iz OŠ „ Dora Pejačević, Našice“, Ivana Hrastović Mandarić iz OŠ „Vladimir Nazor“ Đakovo, Jasminka Hajpek iz OŠ „Antun Kanižlić“ Požega, Ksenija Rumora iz OŠ „Franjo Krežma“ Osijek i Patricija Hercog iz OŠ „ Hinka Juhna “ Podgorač, a događaj je i sastavni dio Kurikuluma naše škole.
Tijekom nastave engleskog jezika, učenici su najprije pogledali animirani film temeljen na spomenutoj knjizi https://www.youtube.com/watch?v=EpmNXbkLu6c te su kroz razgovor na engleskom jeziku istraživali poruke koje priča nosi – važnost pokušaja, ohrabrivanja i ustrajnosti.
Nakon toga, učenici su sudjelovali u likovnoj radionici pod nazivom “Make Your Mark”, gdje su crtali vlastite točkaste kreacije koje su potom izložili u hodniku škole kao podsjetnik da svatko može ostaviti svoj trag – baš kao djevojčica Vashti iz priče. Ostali učenici, djelatnici škole i roditelji sa zanimanjem su razgledali izložbu radova na temu točkica.
Uz likovni izražaj, učenici su kroz igre riječima i pjesmice na engleskom jeziku povezane s temom “dot” razvijali jezične vještine i učili kako male ideje mogu dovesti do velikih otkrića. Sve radove učenika spojili smo u jednu digitalnu knjigu u alatu Bookcreator koja je dostupna na sljedećoj poveznici: https://read.bookcreator.com/_SRmvCA_2bKCe8-qbQnrXBDd054Mq0dMG4iXchzo7uQ/I12-u7QBSSOWebmE4rbWNQ/CyzldOc6TPODSyTdFiUSEQ
Obilježavanje Međunarodnog dana točkica bila je prilika da učenici uče na zabavan i motivirajući način, razvijaju međusobno poštovanje i vjeru u sebe. Posebna vrijednost ovog javnog događaja bilo je povezivanje i suradnja s učenicima i učiteljicama iz drugih škola iz naše i susjedne županije. Učiteljica engleskog jezika Ivana Hrastović Mandarić istaknula je kako ovakve aktivnosti dodatno osnažuju učenike u učenju stranog jezika kroz igru, suradnju i kreativnost. (autorica članka: I.Hrastović Mandarić)