OSNOVNA ŠKOLA „VLADIMIR NAZOR“ ĐAKOVO
Đakovo, Kralja Tomislava 18
KLASA: 112-02/25-01/7 URBROJ: 2121-15-25-3 |
U Đakovu, 13.10.2025.
Na temelju članka 107. Zakona o odgoju i obrazovanje u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine br. 87/08., 86/09., 92/10., 105/10., 90/11., 05/12., 16/12., 86/12., 126/12., 94/13., 152/14., 07/17., 68/18., 98/19., 64/20., 151/22., 155/23. i 156/23.), Zakona o radu (Narodne novine br. 93/14, 127/17, 98/19, 155/22,46/23 i 64/23), Pravilnika o djelokrugu rada tajnika te administrativno-tehničkim i pomoćnim poslovima koji se obavljaju u osnovnoj školi (Narodne novine br. 40/14. i 71/25.) te Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja u Osnovnoj školi „Vladimir Nazor“ Đakovo, ravnatelj Osnovne škole „Vladimir Nazora“ Đakovo, raspisuje:
N A T J E Č A J
za zasnivanje radnog odnosa
Operativni djelatnik/operativna djelatnica za sigurnost i civilnu zaštitu – 1 izvršitelj/ica, mjesto rada Kralja Tomislava 18, Đakovo, na puno (40 sati ukupnog tjednog radnog vremena) određeno radno vrijeme, najduže do tri godine.
Na natječaj se mogu javiti muške i ženske osobe u skladu sa Zakonom o ravnopravnosti spolova (Narodne novine 82/08 i 69/17). Izrazi koji se koriste u natječaju, a imaju rodno značenje koriste se neutralno i odnose se jednako na muške i ženske osobe.
Uvjeti:
– opći uvjeti za zasnivanje radnog odnosa propisani Zakonom o radu (Narodne novine broj 93/14., 127/17., 98/19., 151/22., 46/23., 64/23.)
– posebni uvjeti propisani Zakonom o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine br. 87/08., 86/09., 92/10., 105/10., 90/11., 05/12., 16/12., 86/12., 126/12., 94/13., 152/14., 07/17., 68/18., 98/19., 64/20., 151/22., 155/23. i 156/23.), Pravilnikom o djelokrugu rada tajnika te administrativno-tehničkim i pomoćnim poslovima koji se obavljaju u osnovnoj školi (Narodne novine br. 40/14. i 71/25.) i Odlukom Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih o donošenju programa obrazovanja za stjecanje djelomične kvalifikacije operativni djelatnik za sigurnost i civilnu zaštitu u odgojno-obrazovnim ustanovama/operativna djelatnica za sigurnost i civilnu zaštitu u odgojno-obrazovnim ustanovama (Narodne novine, br. 70/2025.).
Potrebna stručna sprema: SSS na razini 4.2 HKO (kvalifikacije stečene završetkom srednjoškolskog obrazovanja u trajanju četiri ili više godina).
Poslove Operativnog djelatnika za sigurnost i civilnu zaštitu može obavljati samo osoba koja je završila Program obrazovanja za stjecanje djelomične kvalifikacije operativni djelatnik za sigurnost i civilnu zaštitu u odgojno-obrazovnim ustanovama/operativna djelatnica za sigurnost i civilnu zaštitu u odgojno-obrazovnim ustanovama.
Iznimno, poslove Operativnog djelatnika za sigurnost i civilnu zaštitu može obavljati i osoba koja nema završen Program obrazovanja, ali ga je dužna završiti u roku od 6 mjeseci od dana zasnivanja radnog odnosa na tom radnom mjestu (uvjeti za upis u program obrazovanja: posjedovanje kvalifikacije minimalno na razini 4.2 HKO-a, hrvatsko državljanstvo, prijavljeno prebivalište u Republici Hrvatskoj, navršenih 18 godina na dan početka obrazovanja, posebna psihička i tjelesna zdravstvena sposobnost, osobna dostojnost za obavljanje poslova operativnog djelatnika), a ukoliko ne završi Program obrazovanja u propisanom roku prestaje ugovor o radu istekom posljednjeg dana roka za završetak Programa obrazovanja.
Opis poslova: U skladu s Pravilnikom o djelokrugu rada tajnika te administrativno-tehničkim i pomoćnim poslovima koji se obavljaju u osnovnoj školi (Narodne novine br. 40/14. i 71/25.)
Uz vlastoručno potpisanu prijavu kandidati moraju priložiti preslike sljedećih dokumenata:
1. životopis
2. dokaz o stečenoj stručnoj spremi
3. dokaz o završenom Program obrazovanja za stjecanje djelomične kvalifikacije operativni djelatnik za sigurnost i civilnu zaštitu u odgojno-obrazovnim ustanovama/operativna djelatnica za sigurnost i civilnu zaštitu u odgojno-obrazovnim ustanovama
4. dokaz o državljanstvu (presliku osobne iskaznice, putovnice ili domovnice)
5. uvjerenje da nije pod istragom i da se protiv kandidata/kinje ne vodi kazneni postupak glede zapreka za zasnivanje radnog odnosa iz članka 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi ne starije od dana raspisivanja natječaja
6. elektronički zapis ili potvrdu o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje.
Navedene isprave odnosno prilozi dostavljaju se u obliku elektroničkog zapisa ili preslike i ne vraćaju se kandidatu nakon završetka natječajnog postupka.
Prije sklapanja ugovora o radu odabrani/a kandidat/kinja dužan/na je sve navedene priloge odnosno isprave dostaviti u izvorniku ili u preslici ovjerenoj od strane javnog bilježnika sukladno Zakonu o javnom bilježništvu (Narodne novine broj 78/93., 29/94., 162/98., 16/07., 75/09., 120/16. i 57/22.).
Kandidati koje se pozivaju na pravo prednosti sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine 121/17, 98/19, 84/21, 156/23), članku 48. f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13, 98/19), članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine broj 157/13, 152/14, 39/18, 32/20) te članku 48. stavku 1.-3. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj 84/21), dužne su u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, a imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj 121/17, 98/19, 84/21, 156/23), uz prijavu na natječaj dužne su priložiti i dokaze propisane člankom 103. stavak 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji.
Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti:
Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj 84/21), uz prijavu na natječaj dužne su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu dostaviti i dokaze iz stavka 1. članka 49. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata.
Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti: https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf
Osoba koja se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju temeljem članka 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (NN 33/92, 57/92, 77/92, 27/93, 58/93, 02/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13 i 98/19) poziva se da prilikom prijave na natječaj osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priloži i rješenje ili potvrdu o priznatom statusu iz koje je vidljivo spomenuto pravo, izjavu da do sada nije koristila pravo prednosti prilikom zapošljavanja po toj osnovi te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji način je prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (rješenje, ugovor, sporazum i slično).
Osoba koja se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju temeljem članka 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20) dužna je pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta priložiti i dokaz o invaliditetu odnosno drugu javnu ispravu o invaliditetu na temelju koje se osoba može upisati u očevidnik zaposlenih osoba s invaliditetom te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji način je prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (rješenje, ugovor, sporazum i slično).
Za kandidate prijavljene na natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete natječaja te čije su prijave pravodobne i potpune, provest će se postupak vrednovanja kandidata sukladno odredbama Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja u Osnovnoj školi „Vladimir Nazor“ Đakovo, poveznica: https://os-vnazor-dj.skole.hr/wp-content/uploads/sites/169/2024/09/Pravilnik_o_nacinu_i_postupku_zaposljavanja.pdf. Sve takve kandidate Povjerenstvo za vrednovanje i procjenu kandidata će putem mrežne stranice škole https://os-vnazor-dj.skole.hr/oglasi-za-posao/ pozvati na daljnji postupak vrednovanja najmanje tri dana prije dana određenog za vrednovanje. U pozivu objavljenom na mrežnoj stranici škole bit će navedeno područje provjere, pravni i drugi izvori za pripremu kandidata te vrijeme i mjesto održavanja postupka vrednovanja kandidata.
Ako kandidat ne pristupi vrednovanju smatra se da je odustao od prijave na natječaj i više se ne smatra kandidatom u natječajnom postupku.
Kandidati prijavom na natječaj daju izričitu privolu Osnovnoj školi ,„Vladimir Nazor” Đakovo, za obradu osobnih podataka navedenih u svim dostavljenim prilozima odnosno ispravama, a u svrhu provedbe natječajnog postupka sukladno odredbama Opće uredbe o zaštiti podataka broj 2016/679 (GDPR) i Zakona o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka (NN 42/18).
Rok za podnošenje prijave na natječaj je osam dana od dana objave natječaja na mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Škole te mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Natječaj je objavljen dana 13.10.2025. i traje do 21.10.2025.
Prijave na natječaj dostavljaju se neposredno ili poštom na adresu Osnovna škola „Vladimir Nazor“ Đakovo, Kralja Tomislava 18, 31400 Đakovo, s naznakom „za natječaj – operativni djelatnik/operativna djelatnica za sigurnost i civilnu zaštitu, određeno vrijeme“.
Osoba koja nije podnijela pravodobnu ili potpunu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete natječaja ne smatra se kandidatom u postupku natječaja. Škola ne obavještava takvu osobu o razlozima zbog kojih se ne smatra kandidatom natječaja.
Rezultati natječaja bit će objavljeni na web stranici Škole u roku od 15 dana od dana završetka postupka vrednovanja kandidata.
Ravnatelj:
Andrija Šušak, prof.