OSNOVNA ŠKOLA „VLADIMIR NAZOR“ ĐAKOVO
Đakovo, Kralja Tomislava 18
U Đakovu, 17.10.2025.
Na temelju odredbi Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi („Narodne novine“, broj 87/08., 86/09., 92/10., 105/10. – ispravak, 90/11., 16/12., 86/12., 94/13., 152/14., 7/17., 68/18., 98/19., 64/20., 151/22. i 156/23.), Zakona o osobnoj asistenciji („Narodne novine“, broj 71/23.) i Pravilnika o pomoćnicima u nastavi i stručnim komunikacijskim posrednicima („Narodne novine“, broj 85/24.), Osnovna škola „Vladimir Nazora“ Đakovo objavljuje
N A T J E Č A J
za zasnivanje radnog odnosa na radnom mjestu pomoćnik/ca u nastavi
Predviđen je odabir i zapošljavanje osoba na poslovima pomoćnika u nastavi s ciljem povećanja socijalne uključenosti i integracije učenika s teškoćama u razvoju.
POMOĆNIK U NASTAVI
- Broj traženih osoba: 5
- Mjesto rada: Đakovo
- Radno vrijeme: nepuno radno vrijeme – minimalno 20 sati tjedno
- Vrsta ugovora: ugovor o radu na određeno vrijeme za školsku godinu 2025./2026.
UVJETI:
Opći uvjeti prema Zakonu o radu („Narodne novine“, broj 93/14., 127/17., 98/19., 151/22. i 64/23.) i posebni uvjeti prema Zakonu o osobnoj asistenciji („Narodne novine“, broj 71/23.):
- punoljetna zdravstveno sposobna osoba
- najmanje završena razina obrazovanja 4.2 HKO-a
- završen program obrazovanja odraslih (osposobljavanja) za pomoćnika u nastavi
- nepostojanje zapreka za zasnivanje radnog odnosa u školskoj ustanovi iz članka 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi i članka 23. Zakona o osobnoj asistenciji.
Pomoćnik u nastavi ne može pružati potporu tijekom odgojno-obrazovnog procesa svom članu obitelji, osim kada na području osnivača odgojno-obrazovne ustanove nije moguće zaposliti pomoćnika u nastavi, a to nije u suprotnosti s interesima učenika s teškoćama u razvoju.
POŽELJNO
- iskustvo u neposrednom radu s djecom s teškoćama u razvoju.
OPIS POSLOVA
Potpora u komunikaciji i socijalnoj uključenosti, u kretanju, pri uzimanju hrane i pića, u obavljanju higijenskih potreba, u obavljanju školskih aktivnosti i zadataka, suradnja s nastavnicima i stručnim suradnicima, te vršnjacima u razredu radi osiguranja razmjene informacija potrebnih za praćenje i unapređivanje rada s učenikom, poslovi prema zaduženju ravnatelja.
DODATNA ZNANJA I VJEŠTINE
Poštivanje različitosti, afinitet prema djeci s teškoćama u razvoju, otvorenost, odgovornost, fleksibilnost, razvijene komunikacijske vještine, podjednaka sklonost individualnom i timskom radu, točnost u izvršavanju poslova, organiziranost, emocionalna stabilnost i dosljednost.
Rok za prijavu: 8 dana od dana objave.
Uz prijavu kandidati su dužni priložiti sljedeće dokumente:
- prijavu na natječaj (vlastoručno potpisana);
- životopis s navedenim podacima o neposrednom radu s djecom s teškoćama u razvoju ili volontiranju (naziv institucije/udruge/tvrtke gdje je ostvareno iskustvo u radu s djecom ili volontiranje, te trajanje istog);
- dokaz o odgovarajućem stupnju obrazovanja (presliku diplome ili potvrdu o stečenoj stručnoj spremi);
- uvjerenje da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak (ne starije od 6 mjeseci);
- dokaz o hrvatskom državljanstvu
- dokaz o osposobljenosti za poslove pomoćnika;
- ukoliko kandidat ima iskustva u radu s djecom s teškoćama u razvoju potrebno je priložiti mišljenje supervizora i/ili preporuku škole/ustanove/udruge.
Navedene isprave odnosno prilozi dostavljaju se u obliku elektroničkog zapisa ili preslike i ne vraćaju se kandidatu nakon završetka natječajnog postupka.
Prije sklapanja ugovora o radu odabrani/a kandidat/kinja dužan/na je sve navedene priloge odnosno isprave dostaviti u izvorniku ili u preslici ovjerenoj od strane javnog bilježnika sukladno Zakonu o javnom bilježništvu (Narodne novine broj 78/93., 29/94., 162/98., 16/07., 75/09., 120/16. i 57/22.).
Kandidati koje se pozivaju na pravo prednosti sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine 121/17, 98/19, 84/21, 156/23), članku 48. f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13, 98/19), članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine broj 157/13, 152/14, 39/18, 32/20) te članku 48. stavku 1.-3. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj 84/21), dužne su u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, a imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj 121/17, 98/19, 84/21, 156/23), uz prijavu na natječaj dužne su priložiti i dokaze propisane člankom 103. stavak 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji.
Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti:
Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj 84/21), uz prijavu na natječaj dužne su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu dostaviti i dokaze iz stavka 1. članka 49. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata.
Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti: https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf
Osoba koja se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju temeljem članka 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (NN 33/92, 57/92, 77/92, 27/93, 58/93, 02/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13 i 98/19) poziva se da prilikom prijave na natječaj osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priloži i rješenje ili potvrdu o priznatom statusu iz koje je vidljivo spomenuto pravo, izjavu da do sada nije koristila pravo prednosti prilikom zapošljavanja po toj osnovi te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji način je prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (rješenje, ugovor, sporazum i slično).
Osoba koja se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju temeljem članka 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20) dužna je pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta priložiti i dokaz o invaliditetu odnosno drugu javnu ispravu o invaliditetu na temelju koje se osoba može upisati u očevidnik zaposlenih osoba s invaliditetom te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji način je prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (rješenje, ugovor, sporazum i slično).
Za kandidate prijavljene na natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete natječaja te čije su prijave pravodobne i potpune, provest će se postupak vrednovanja kandidata sukladno odredbama Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja u Osnovnoj školi „Vladimir Nazor“ Đakovo, poveznica: https://os-vnazor-dj.skole.hr/wp-content/uploads/sites/169/2024/09/Pravilnik_o_nacinu_i_postupku_zaposljavanja.pdf. Sve takve kandidate Povjerenstvo za vrednovanje i procjenu kandidata će putem mrežne stranice škole https://os-vnazor-dj.skole.hr/oglasi-za-posao/ pozvati na daljnji postupak vrednovanja najmanje tri dana prije dana određenog za vrednovanje. U pozivu objavljenom na mrežnoj stranici škole bit će navedeno područje provjere, pravni i drugi izvori za pripremu kandidata te vrijeme i mjesto održavanja postupka vrednovanja kandidata.
Ako kandidat ne pristupi vrednovanju smatra se da je odustao od prijave na natječaj i više se ne smatra kandidatom u natječajnom postupku.
Kandidati prijavom na natječaj daju izričitu privolu Osnovnoj školi ,„Vladimir Nazor” Đakovo, za obradu osobnih podataka navedenih u svim dostavljenim prilozima odnosno ispravama, a u svrhu provedbe natječajnog postupka sukladno odredbama Opće uredbe o zaštiti podataka broj 2016/679 (GDPR) i Zakona o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka (NN 42/18).
Rok za podnošenje prijave na natječaj je osam dana od dana objave natječaja na mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Škole te mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Natječaj je objavljen dana 17.10.2025. i traje do 27.10.2025.
Prijave na natječaj dostavljaju se neposredno ili poštom na adresu Osnovna škola „Vladimir Nazor“ Đakovo, Kralja Tomislava 18, 31400 Đakovo, s naznakom „za natječaj – pomoćnik u nastavi“.
Osoba koja nije podnijela pravodobnu ili potpunu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete natječaja ne smatra se kandidatom u postupku natječaja. Škola ne obavještava takvu osobu o razlozima zbog kojih se ne smatra kandidatom natječaja.
Rezultati natječaja bit će objavljeni na web stranici Škole u roku od 15 dana od dana završetka postupka vrednovanja kandidata.
Ravnatelj:
Andrija Šušak, prof.