Datum objave: 9. ožujka 2024.
Kategorija: STEM projekti

MATEMATIKA U NASLJEĐIVANJU

Učenici osmih razreda na nastavi Biologije učili su o nasljeđivanju, a na nastavi Matematike obrađivali su vjerojatnost i prikaz podataka. U provođenju projekta pod nazivom „Matematika u nasljeđivanju“ imali su zadatak samostalno istražiti nasljedna svojstva koja su naslijedili od roditelja te baka i djedova i prikazati vjerojatnost nasljeđivanja s čime smo povezali BIOLOGIJU i MATEMATIKU. U radu su pokazali izrazitu maštovitost prikaza rezultata, saznali čija su nasljedna svojstva naslijedili više. Učenici su ovim projektom povezali znanje stečeno na satu biologije i matematike, razvijali istraživačko učenje i korištenje IKT-a. 

Pišu: učiteljice Ana Maršić i Marijana Matković enlightened

U nastavku pogledajte učeničke radove!

Pročitajte još

ADVENTSKI MATEMATIČKI KALENDAR

ADVENTSKI MATEMATIČKI KALENDAR

Učenici petih razreda i ove su godine marljivo rješavali matematičke zadatke i zagonetke Adventskog kalendara. Probleme u kojima su se našli Djed Božićnjak i njegova ekipa sobova i patuljaka vrijedni mali matematičari rješavali su bez poteškoća. Radi dobrog poznavanja...

POKUSI U NASTAVI DOMAĆINSTVA 

POKUSI U NASTAVI DOMAĆINSTVA 

Poznata poslovica nam govori da “Djeca pamte: 10% onoga što čitaju, 20% onoga što slušaju, 30% onoga što vide, 50% što vide i čuju, 70% onoga što izgovore i čak 90% onoga što izgovore i učine”.   Vodeći se navedenom poslovicom, u sadržaje izvannastavne...

STEM ČOKOLADA

STEM ČOKOLADA

Učenici petih razreda proveli su istraživanje o čokoladi, njezinom utjecaju na ljudsko zdravlje, prednosti i mane. Čokolada je neizostavni desert u svakom kućanstvu pa je odlična za učenje dijeljenja, a kada sve pretočimo u matematiku, nastane pravi matematički...

Skip to content