Datum objave: 9. ožujka 2024.
Kategorija: STEM projekti

MATEMATIKA U NASLJEĐIVANJU

Učenici osmih razreda na nastavi Biologije učili su o nasljeđivanju, a na nastavi Matematike obrađivali su vjerojatnost i prikaz podataka. U provođenju projekta pod nazivom „Matematika u nasljeđivanju“ imali su zadatak samostalno istražiti nasljedna svojstva koja su naslijedili od roditelja te baka i djedova i prikazati vjerojatnost nasljeđivanja s čime smo povezali BIOLOGIJU i MATEMATIKU. U radu su pokazali izrazitu maštovitost prikaza rezultata, saznali čija su nasljedna svojstva naslijedili više. Učenici su ovim projektom povezali znanje stečeno na satu biologije i matematike, razvijali istraživačko učenje i korištenje IKT-a. 

Pišu: učiteljice Ana Maršić i Marijana Matković enlightened

U nastavku pogledajte učeničke radove!

Pročitajte još

PAMETNO VRTLARENJE – SMARTWALL

Tajna poboljšanog uzgoja biljaka, osim znanstvenih spoznaja, je ljubav.  Luther Burbank U sklopu Izvannastavne aktivnosti ˝Domaćinstvo˝ učenici 6. i 8. razreda upoznavali su se sa sadnjom biljaka te brigom o njima. Kako ne bi sve ostalo samo na priči, učenici su...

JESEN U STEM VRTU

Jesen je period kada osim berbe plodova vršimo i čišćenje vrta od trave, okopavamo i pripremamo biljke za uspješno prezimljavanje. Tijekom ovog mjeseca održano je nekoliko radnih akcija pripremanja školskog vrta za sljedeću godinu. Tako su vrijedni učenici plijevili...

MLADE NADE STEM-a!

Učenice 8.b razreda, Eva Drenjančević i Željka Banović, postigle su iznimno visoke rezultate na nacionalnom vrednovanju u školskoj godini 2023./2024. Najbolje rezultate postigle su u matematici, kemiji, fizici i biologiji, a također su bile izvrsne i u ostalim...

Skip to content