Datum objave: 9. ožujka 2024.
Kategorija: STEM projekti

MATEMATIKA U NASLJEĐIVANJU

Učenici osmih razreda na nastavi Biologije učili su o nasljeđivanju, a na nastavi Matematike obrađivali su vjerojatnost i prikaz podataka. U provođenju projekta pod nazivom „Matematika u nasljeđivanju“ imali su zadatak samostalno istražiti nasljedna svojstva koja su naslijedili od roditelja te baka i djedova i prikazati vjerojatnost nasljeđivanja s čime smo povezali BIOLOGIJU i MATEMATIKU. U radu su pokazali izrazitu maštovitost prikaza rezultata, saznali čija su nasljedna svojstva naslijedili više. Učenici su ovim projektom povezali znanje stečeno na satu biologije i matematike, razvijali istraživačko učenje i korištenje IKT-a. 

Pišu: učiteljice Ana Maršić i Marijana Matković enlightened

U nastavku pogledajte učeničke radove!

Pročitajte još

GEOMETRIJA U PRILAGODBAMA

GEOMETRIJA U PRILAGODBAMA

Učenici petih razreda su na satu matematike učili o geometrijskim likovima i simetriji, dok su na prirodi istraživali prilagodbe životinja na različite životne uvjete i staništa. Kroz projektni zadatak povezali smo ta dva područja – svaki je učenik odabrao životinju...

KRAJ I PONOVNI POČETAK NOVE SURADNJE

KRAJ I PONOVNI POČETAK NOVE SURADNJE

Danas su naši učenici petih i sedmih razreda sudjelovali na završnom događanju povodom zatvaranja Financijskog mehanizma Europskog gospodarskog prostora (EGP) i Financijskog mehanizma Kraljevine Norveške za razdoblje 2014. – 2021. u Republici Hrvatskoj. Tom prigodom...

ARHEOLOGIJA, FORENZIKA I MATEMATIKA

ARHEOLOGIJA, FORENZIKA I MATEMATIKA

U sklopu školskog projekta iz matematike, biologije i kemije pod nazivom „Proporcionalnost i obrnuta proporcionalnost kostura“, učenici 7.a razreda preuzeli su uloge arheologa, forenzičara i matematičara kako bi riješili jedan zanimljiv i zahtjevan zadatak. Na temelju...

Skip to content