Datum objave: 9. ožujka 2024.
Kategorija: STEM projekti

MATEMATIKA U NASLJEĐIVANJU

Učenici osmih razreda na nastavi Biologije učili su o nasljeđivanju, a na nastavi Matematike obrađivali su vjerojatnost i prikaz podataka. U provođenju projekta pod nazivom „Matematika u nasljeđivanju“ imali su zadatak samostalno istražiti nasljedna svojstva koja su naslijedili od roditelja te baka i djedova i prikazati vjerojatnost nasljeđivanja s čime smo povezali BIOLOGIJU i MATEMATIKU. U radu su pokazali izrazitu maštovitost prikaza rezultata, saznali čija su nasljedna svojstva naslijedili više. Učenici su ovim projektom povezali znanje stečeno na satu biologije i matematike, razvijali istraživačko učenje i korištenje IKT-a. 

Pišu: učiteljice Ana Maršić i Marijana Matković enlightened

U nastavku pogledajte učeničke radove!

Pročitajte još

ARHEOLOGIJA, FORENZIKA I MATEMATIKA

ARHEOLOGIJA, FORENZIKA I MATEMATIKA

U sklopu školskog projekta iz matematike, biologije i kemije pod nazivom „Proporcionalnost i obrnuta proporcionalnost kostura“, učenici 7.a razreda preuzeli su uloge arheologa, forenzičara i matematičara kako bi riješili jedan zanimljiv i zahtjevan zadatak. Na temelju...

MIKROSKOPIRANJE BILJAKA

MIKROSKOPIRANJE BILJAKA

Tijekom izvannastavne aktivnosti "Prvi organizmi", učenici su promatrali lišće biljke smještene u Smartwall-u, kao i biljke izvan njega, koristeći mikroskope. Istraživali su razlike između ovih biljaka primjenjujući novu opremu koju smo dobili iz STEM projekta pod...

Skip to content