Datum objave: 27. lipnja 2025.

Geometrijska tijela u svakodnevnom životu – eTwinning projekt DISEMINACIJA

U ovom projektu učenici osnovnih i srednjih škola i djeca iz vrtića bavili su se geometrijskim tijelima u svakodnevnom životu.

U ovom projektu iz naše škole sudjeluje učiteljica tehničke kulture Sanja Vidović.

Aktivnosti u projektu:

Izrada loga za projekt nam je bila prva aktivnost u projektu:

Za vrijeme nastavne godine učenici su crtali plašt i mrežu geometrijskog tijela na satu. Nakon izrade najjednostavnijeg geometrijskog tijela kocke, učili su izrađivati druga geometrijska tijela. Koristeći alate za crtanje na računalu upoznali su se s izgledom plašta, a nakon toga su samostalno crtali plašt i mrežu geometrijskog tijela.

Kao projektni zadatak imali su istražiti građevine na Putu svile, te su nakon toga izrađivali u školi Kineski zid i Zigurat.

Kod kuće su izrađivali samostalno igračku sastavljenu od kocki, te su na njoj crtali nošnju, životinje ili zanimanja na Putu svile.

Za kraj izrada Đakovačke katedrale, gdje je svatko dobio određeno geometrijsko tijelo i sastavljali su maketu katedrale koja je sastavljena od više različitih geometrijskih tijela te su je na videokonferenciji predstavili.

Za kraj smo napravili izložbu radova u gradu, gdje su radovi javno predstavljeni.

3D novogodišnji i Božićni motivi

Izrada građevina na putu svile

Izrada igračke

Prezentiranje građevine od geometrijskih tijela

Izložba radova učenika

Pročitajte još

Videokonferencija

Videokonferencija

U sklopu međunarodnog eTwinning projekta Geometrijska tijela u svakodnevnom životu održana je videokonferencija s rezultatima rada učenika. Učenici su prikazali što su radili u toku nastavne godine na satu tehničke kulture. Našu školu je predstavljala Tina Rajzl...

GEOMETRIJA U PRILAGODBAMA

GEOMETRIJA U PRILAGODBAMA

Učenici petih razreda su na satu matematike učili o geometrijskim likovima i simetriji, dok su na prirodi istraživali prilagodbe životinja na različite životne uvjete i staništa. Kroz projektni zadatak povezali smo ta dva područja – svaki je učenik odabrao životinju...

Skip to content