Datum objave: 13. lipnja 2025.
Kategorija: STEM projekti

GEOMETRIJA U PRILAGODBAMA

Učenici petih razreda su na satu matematike učili o geometrijskim likovima i simetriji, dok su na prirodi istraživali prilagodbe životinja na različite životne uvjete i staništa. Kroz projektni zadatak povezali smo ta dva područja – svaki je učenik odabrao životinju koja mu je posebno zanimljiva te ju pokušao prikazati pomoću geometrijskih likova.

Kako bi matematički dio zadatka bio što izazovniji, učenici su mjerili duljine stranica pojedinih geometrijskih likova i računali njihove opsege. Vještiji učenici su se okušali i u izračunu ukupne površine svojih likova. Najzahtjevniji dio bio je istražiti formule za opseg i površinu kruga, jer to gradivo još nismo obradili na satu.

U svakom razredu formiran je žiri koji je, prema unaprijed definiranim uputama učiteljica, ocjenjivao radove i prezentacije. Vrednovanje je bilo transparentno, a učenici su bili zadovoljni dobivenim ocjenama.

Projektni zadatak bio je zanimljiv i poticajan, a učenici su pokazali veliku dozu kreativnosti i domišljatosti. Tako su među radovima osvanule raznolike životinje – pas, mačka, riba, ptica, slon, pingvin, nosorog, žirafa, pa čak i tarantula.

(piše: učiteljica matematike Marijana Matković)

Pročitajte još

KRAJ I PONOVNI POČETAK NOVE SURADNJE

KRAJ I PONOVNI POČETAK NOVE SURADNJE

Danas su naši učenici petih i sedmih razreda sudjelovali na završnom događanju povodom zatvaranja Financijskog mehanizma Europskog gospodarskog prostora (EGP) i Financijskog mehanizma Kraljevine Norveške za razdoblje 2014. – 2021. u Republici Hrvatskoj. Tom prigodom...

ARHEOLOGIJA, FORENZIKA I MATEMATIKA

ARHEOLOGIJA, FORENZIKA I MATEMATIKA

U sklopu školskog projekta iz matematike, biologije i kemije pod nazivom „Proporcionalnost i obrnuta proporcionalnost kostura“, učenici 7.a razreda preuzeli su uloge arheologa, forenzičara i matematičara kako bi riješili jedan zanimljiv i zahtjevan zadatak. Na temelju...

Skip to content