Učenici petih razreda su na satu matematike učili o geometrijskim likovima i simetriji, dok su na prirodi istraživali prilagodbe životinja na različite životne uvjete i staništa. Kroz projektni zadatak povezali smo ta dva područja – svaki je učenik odabrao životinju koja mu je posebno zanimljiva te ju pokušao prikazati pomoću geometrijskih likova.
Kako bi matematički dio zadatka bio što izazovniji, učenici su mjerili duljine stranica pojedinih geometrijskih likova i računali njihove opsege. Vještiji učenici su se okušali i u izračunu ukupne površine svojih likova. Najzahtjevniji dio bio je istražiti formule za opseg i površinu kruga, jer to gradivo još nismo obradili na satu.
U svakom razredu formiran je žiri koji je, prema unaprijed definiranim uputama učiteljica, ocjenjivao radove i prezentacije. Vrednovanje je bilo transparentno, a učenici su bili zadovoljni dobivenim ocjenama.
Projektni zadatak bio je zanimljiv i poticajan, a učenici su pokazali veliku dozu kreativnosti i domišljatosti. Tako su među radovima osvanule raznolike životinje – pas, mačka, riba, ptica, slon, pingvin, nosorog, žirafa, pa čak i tarantula.
(piše: učiteljica matematike Marijana Matković)











