Datum objave: 26. svibnja 2025.
Kategorija: Naslovnica

ČESTITKE NAJBOLJIM KLOKANOVCIMA!

Na Međunarodnom matematičkom natjecanju “Klokan bez granica”, koje je održano 20. ožujka 2025. godine sudjelovao je 61 učenik naše škole od 2. do 8. razreda. Učenici su znanje i sposobnosti odmjerili kroz zanimljive zadatke, kojima su testirane temeljne matematičke kompetencije, logičko mišljenje i zaključivanje te sposobnost rješavanja problema.

U Republici Hrvatskoj među 10% najboljih bile su učenice naše škole:    

            Klemen Mila       (3.b)

            Vračević  Petra   (3.b)

Utješne nagrade primili su:

Išasegi Joško     (2.a)

Rajković Katja   (3.a)

Tokić Mia           (3.c)

Rajković Eva      (5.a)

Svi sudionici natjecanja mogli su saznati svoj plasman na natjecanju od povjerenika u školi ili razrednog učitelja.

Konačne rezultate kao i zadatke i rješenja ovogodišnjeg natjecanja “Matematički klokan” možete vidjeti na  https://matematika.hr/klokan/2025/

Navedeni učenici su primili priznanje, nagrade i čestitke, a učenicama koje su u 10%  najboljih „Klokanovaca“ bit će uručeno i priznanje od Škole na Dan osmaša.

Čestitke svim sudionicima natjecanja, a posebno učenicima koji su pokazali izuzetnu uspješnost i njihovim mentorima!

                                                                                               Povjerenik natjecanja:

                                                                                                   Biljana Knežević, prof.  

Pročitajte još

Raketno modelarstvo u Područnoj školi Ivanovci

Raketno modelarstvo u Područnoj školi Ivanovci

Posljednji dani školske godine u Područnoj školi Ivanovci protekli su u znaku nečeg uistinu posebnog – učenici su umjesto uobičajenih aktivnosti svoje vrijeme proveli u istraživanju svijeta raketnog modelarstva! Gost škole bio je gospodin Zvonimir Plišić, instruktor...

PROJEKT “LAJKAJ INKLUZIJU”

PROJEKT “LAJKAJ INKLUZIJU”

U Osnovnoj školi "Vladimir Nazor", osim školovanja učenika u redovnoj nastavi, obrazuju se i učenici s teškoćama u razvoju u posebnim odjelima i odgojno-obrazovnim skupinama. Težnje današnjeg odgoja i obrazovanja podrazumijevaju inkluziju, tj. uključivanje učenika s...

Skip to content