Datum objave: 4. svibnja 2025.
Kategorija: STEM projekti

ARHEOLOGIJA, FORENZIKA I MATEMATIKA

U sklopu školskog projekta iz matematike, biologije i kemije pod nazivom „Proporcionalnost i obrnuta proporcionalnost kostura“, učenici 7.a razreda preuzeli su uloge arheologa, forenzičara i matematičara kako bi riješili jedan zanimljiv i zahtjevan zadatak.

Na temelju izmjerenih duljina vlastite bedrene i nadlaktične kosti, učenici su pomoću formule linearne ovisnosti izračunavali svoju visinu. Nakon što su provjerili točnost formule, dobili su zadatak identificirati čije bi kosti mogle biti pronađene u arheološkim iskopinama, te svoje zaključke potkrijepiti matematičkim dokazima.

Ovaj projekt učenicima je bio izuzetno zanimljiv jer su, kroz praktičan rad, uspješno povezali znanja iz STEM područja – matematike, biologije i kemije.

Piše: Marijana Matković, učiteljica matematike

Pročitajte još

IZ SMART WALLA NA TANJUR

IZ SMART WALLA NA TANJUR

Učenici 2. a i 2. c razreda obnovili su svoje znanje o pametnom vrtlarenju. Proučavali su i uspoređivali izgled sjemena, mlade biljke i lukovice. Sa svojim učiteljicama su na satu Domaćinstva posadili mlade sadnice salate, posijali salatu i posadili lukovice luka u...

Naš mali školski vrt

Naš mali školski vrt

Učenici područne škole u Ivanovcima Gorjanskim su na satu Domaćinstva posijali špinat i salatu te zasadili lukovice luka u gredice školskog Smart Walla. Nakon sadnje pažljivo su zalili zemlju vodom obogaćenom tekućim gnojivom kako bi se pospješio rast biljaka. ...

Skip to content