Datum objave: 4. svibnja 2025.
Kategorija: STEM projekti

ARHEOLOGIJA, FORENZIKA I MATEMATIKA

U sklopu školskog projekta iz matematike, biologije i kemije pod nazivom „Proporcionalnost i obrnuta proporcionalnost kostura“, učenici 7.a razreda preuzeli su uloge arheologa, forenzičara i matematičara kako bi riješili jedan zanimljiv i zahtjevan zadatak.

Na temelju izmjerenih duljina vlastite bedrene i nadlaktične kosti, učenici su pomoću formule linearne ovisnosti izračunavali svoju visinu. Nakon što su provjerili točnost formule, dobili su zadatak identificirati čije bi kosti mogle biti pronađene u arheološkim iskopinama, te svoje zaključke potkrijepiti matematičkim dokazima.

Ovaj projekt učenicima je bio izuzetno zanimljiv jer su, kroz praktičan rad, uspješno povezali znanja iz STEM područja – matematike, biologije i kemije.

Piše: Marijana Matković, učiteljica matematike

Pročitajte još

Naš mali školski vrt

Naš mali školski vrt

Učenici područne škole u Ivanovcima Gorjanskim su na satu Domaćinstva posijali špinat i salatu te zasadili lukovice luka u gredice školskog Smart Walla. Nakon sadnje pažljivo su zalili zemlju vodom obogaćenom tekućim gnojivom kako bi se pospješio rast biljaka. ...

GEOMETRIJA U PRILAGODBAMA

GEOMETRIJA U PRILAGODBAMA

Učenici petih razreda su na satu matematike učili o geometrijskim likovima i simetriji, dok su na prirodi istraživali prilagodbe životinja na različite životne uvjete i staništa. Kroz projektni zadatak povezali smo ta dva područja – svaki je učenik odabrao životinju...

Skip to content