Prema Pravilniku o organizaciji i provedbi produženog boravka u osnovnoj školi (2019.) produženi je boravak poseban oblik odgojno-obrazovnog rada koji se organizira izvan redovne nastave.
Učiteljice su u Godišnjim izvedbenim kurikulumima za svaki pojedini razred razredne nastave isplanirale aktivnosti po mjesecima i područjima. Područja obuhvaćena aktivnostima u produženom boravku su jezično-komunikacijsko, prirodoslovno, matematičko-logičko, znanstveno-tehnološko, kulturno-umjetničko i tjelesno-zdravstveno područje te socijalizacija. Najveći postotak aktivnosti u boravku zauzimaju aktivnosti koje se odnose na područje socijalizacije te jezično-komunikacijsko područje. To je ujedno i prva razlika između redovne nastave i produženog boravka. Sljedeća razlika očituje se u trajanju aktivnosti. U boravku učenici provode pet sunčanih sati (uobičajeno od 8 do 13 sati ili od 12 do 17 sati). Osim sudjelovanja u aktivnostima učenici u boravku imaju slobodno vrijeme koje mogu provesti čitajući edukativne časopise ili igrajući se na školskom igralištu, a imaju osiguran i obrok. Osim aktivnosti vezanih uz nastavni sadržaj učiteljice često provode radionice kojima je glavni cilj kod učenika razviti empatiju, toleranciju i pristojnost te obazrivost prema drugima.
Produženi boravak mjesto je istraživanja, maštanja, igranja, stvaranja te mjesto međusobnog pomaganja. U produženom boravku učenici pišu domaće zadaće, uče kroz igru, rado surađuju jedni s drugima i sudjeluju u likovnim, kreativnim i/ili pedagoškim radionicama.
Kako nam je bilo prvih tjedana pogledajte na fotografijama.
I za kraj nemamo što dodati nego reći: Škola je škola, a boravak je baš fora.
Učiteljice Ana Sabo Češnik, mag. prim. educ. i Suzana Vujinović, mag. prim. educ.