"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"
"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"
"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
eTwinning projekt Priča moga kraja provodi se tijekom ove školske godine kroz predmete Hrvatski jezik, Likovna i Tehnička kultura te Engleski jezik, a u njemu sudjeluju učenici 6. razreda redovne nastave te učenici posebnih odjela i odgojno-obrazovnih skupina naše škole. Voditeljica projekta je nastavnica Sanja Vidović, a projektu se na eTwinning platformi pridružilo već nekoliko partnerskih škola iz Republike Hrvatske.
Projekt Priča moga kraja je projekt u kojemu će učenici uz pomoć svojih učitelja istraživati priče zavičaja, mjesta ili kraja u kojem žive tijekom školske godine 2020./2021., priču analizirati i interpretirati te se stvaralački i kreativno izraziti na temelju priče. To je istraživački projekt u koji su uključeni učenici šestog razreda redovne nastave i djeca s teškoćama radi istraživanja priča đakovačkog kraja, a kako bi povezali te dvije skupine učenika u stvaralačkom izražavanju. OŠ„Vladimir Nazor“ Đakovo ima posebne odjele i skupine za učenike s teškoćama u razvoju i ovo je jedan od načina na koji želimo učenike s teškoćama integrirati u život škole i suradnju s učenicima redovne nastave. Učenici će istraživati priče na svoj način i prikazati rezultate istraživanja u Twinspace portalu kroz stvaralačko pisanje, ilustraciju, animaciju, scenografiju, bojanku, slikopriču. Povezati će se u virtualnom prostoru s učenicima iz osnovnih škola Hrvatske i upoznati nove priče svoje domovine.
- istraživanje zavičajne književnosti,
- razvijanje komunikacijskih i stvaralačkih kompetencija i vještina,
- suradnja s učenicima s teškoćama
- suradnja s učenicima putem Twinspace portala
- razvijati i njegovati ljubavi prema kulturnoj i povijesnoj baštini
- potaknuti na upoznavanje, čuvanje, štovanje i razvijanje vlastitog nacionalnog i kulturnog identiteta na djelima hrvatskih književnika na književnom jeziku
- potaknuti na stvaralačko izražavanje i poduzetnost
- usmjeravati na njegovanje samopouzdanja u vlastiti kreativan likovno izražajni i oblikovani rad
- omogućiti učenicima izražavanje vlastitih ideja, misli, spoznaje i doživljaja na temelju pročitane priče ili bajke,
- usmjeravati na snošljivost i tolerantnost te im ukazivati potrebu za suradnjom i međusobnim pomaganjem
- senzibilizirati učenike redovne nastave prema učenicima s teškoćama u razvoju
- kod učenika s teškoćama poticati razvoj motoričkih sposobnosti i likovnog izražavanja
- poticati želju za istraživanjem