preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vladimir Nazor" Đakovo

Login
STEM projekt

"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"

"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"

"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"

            

 

Visit data.eeagrants.org and explore results from the EEA and Norway Grants. 

VIRTUALNA KNJIŽNICA
OŠ "VLADIMIR NAZOR" 
ĐAKOVO

  

E-sigurnost

 

 

 

 

VRIJEME

 

 

 

 
 
 
 
 
 
Anketa
Ovu školsku godinu namjeravam završiti s:





 

 

 

 

 

 

ŠKOLSKI INKLUZIVNI DOKUMENT

 

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Vijesti iz CARNet-a
Korisno

eTwinning škola
Priloženi dokumenti:
Razvojni plan skole zavrsni.pdf

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
eTwinning projekt PRIČA MOGA KRAJA
Autor: Mira Racić, 30. 9. 2020.

eTwinning projekt Priča moga kraja provodi se tijekom ove školske godine kroz predmete Hrvatski jezik, Likovna i Tehnička kultura te Engleski jezik, a u njemu sudjeluju učenici 6. razreda redovne nastave te učenici posebnih odjela i odgojno-obrazovnih skupina naše škole. Voditeljica projekta je nastavnica Sanja Vidović, a projektu se na eTwinning platformi pridružilo već nekoliko partnerskih škola iz Republike Hrvatske. 


Projekt Priča moga kraja je projekt u kojemu će učenici uz pomoć svojih učitelja istraživati priče zavičaja, mjesta ili kraja u kojem žive tijekom školske godine 2020./2021., priču analizirati i interpretirati te se stvaralački i kreativno izraziti na temelju priče. To je istraživački projekt u koji su uključeni učenici šestog razreda redovne nastave i djeca s teškoćama radi istraživanja priča đakovačkog kraja, a kako bi povezali te dvije skupine učenika u stvaralačkom izražavanju. OŠ„Vladimir Nazor“ Đakovo ima posebne odjele i skupine za učenike s teškoćama u razvoju i ovo je jedan od načina na koji želimo učenike s teškoćama integrirati u život škole i suradnju s učenicima redovne nastave. Učenici će istraživati priče na svoj način i prikazati rezultate istraživanja u Twinspace portalu kroz stvaralačko pisanje, ilustraciju, animaciju, scenografiju, bojanku, slikopriču. Povezati će se u virtualnom prostoru s učenicima iz osnovnih škola Hrvatske i upoznati nove priče svoje domovine.

ciljevi projekta: 

- istraživanje zavičajne književnosti,
- razvijanje komunikacijskih i stvaralačkih kompetencija i vještina,
- suradnja s učenicima s teškoćama
- suradnja s učenicima putem Twinspace portala
- razvijati i njegovati ljubavi prema kulturnoj i povijesnoj baštini
- potaknuti na upoznavanje, čuvanje, štovanje i razvijanje vlastitog nacionalnog i kulturnog identiteta na djelima hrvatskih književnika na književnom jeziku
- potaknuti na stvaralačko izražavanje i poduzetnost
- usmjeravati na njegovanje samopouzdanja u vlastiti kreativan likovno izražajni i oblikovani rad
- omogućiti učenicima izražavanje vlastitih ideja, misli, spoznaje i doživljaja na temelju pročitane priče ili bajke,
- usmjeravati na snošljivost i tolerantnost te im ukazivati potrebu za suradnjom i međusobnim pomaganjem
- senzibilizirati učenike redovne nastave prema učenicima s teškoćama u razvoju
- kod učenika s teškoćama poticati razvoj motoričkih sposobnosti i likovnog izražavanja
- poticati želju za istraživanjem





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju