preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vladimir Nazor" Đakovo

Login
STEM projekt

"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"

"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"

"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"

            

 

Visit data.eeagrants.org and explore results from the EEA and Norway Grants. 

VIRTUALNA KNJIŽNICA
OŠ "VLADIMIR NAZOR" 
ĐAKOVO

  

E-sigurnost

 

 

 

 

VRIJEME

 

 

 

 
 
 
 
 
 
Anketa
Ovu školsku godinu namjeravam završiti s:





 

 

 

 

 

 

ŠKOLSKI INKLUZIVNI DOKUMENT

 

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Vijesti iz CARNet-a
Korisno

Brojač posjeta
Ispis statistike od 18. 4. 2011.

Ukupno: 555243
Ovaj tjedan: 695
Danas: 8
Školsko zvono

Prijepodne

1. sat       8:00   -   8:45

2. sat       8:50   -   9:35

3. sat       9:45  -  10:30

4 .sat     10:45  -  11:30

5. sat     11:35  -  12:20

6. sat     12:25  -  13:10

                      7./0. sat  13:10 - 13:55                       

Poslijepodne

1. sat     14:00  -  14:45

2. sat     14:50  -  15:35

3. sat     15:45  -  16:30

4. sat     16:45  -  17:30

5. sat     17:35  -  18:20

6. sat     18:25  -  19:10

ZA NAJMLAĐE

Posjetite...

 

 

 
 
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Završene aktivnosti eTwinning projekta Priča moga kraja
Autor: Mira Racić, 25. 6. 2021.

Početkom ove nastavne godine učenici 4., 5. i 6. razreda posebnih odjela naše škole uključili su se u eTwinning projekt Priča moga kraja pod vodstvom svojih učiteljica edukacijskih rehabilitatorica Anite Mišković i Marijane Svaline. U navedenim razrednim odjelima ima ukupno 8 učenika, a zbog epidemiološke situacije aktivnosti su radili na razini svog vlastitog odjela.

Početna aktivnost bila je izbor narodne priče kojom smo se tijekom 2020./2021. bavili međupredmetno i integrirano u nastavi Hrvatskog jezika, Likovne i Tehničke kulture.

(pišu: Marijana Svalina i Anita Mišković)  


 

Pročitali smo nekoliko priča i odlučili se za Mladoženju ježa. Tijekom listopada učenici su čitali priču na satima Hrvatskog jezika, objavljivali dojmove, prepričavali najzanimljivije dijelove te opisivali likove.

U studenom su se na satima Likovne kulture bavili izradom loga naše priče u čemu su sudjelovali svi sudionici projekta. . Nastali su brojni zanimljivi radovi, a jedan od njih izdvojen je kao najuspješniji. Na satima Tehničke kulture učenici su izrađivali likove iz priče kaširanjem, nakon što se rad osušio, obojili su ga odgovarajućim bojama, pričvrstili dodatke i nastali su modeli ježa i svinja.  

U drugom obrazovnom razdoblju i dalje smo čitali i prepričavali priču te su učenici na Likovnoj kulturi crtali obrisnim i gradivnim crtama likove, mjesta i predmete iz priče: ježa, djeda, baku, dvorac, peć, šumu, princezu, mladića i ostale. 

Budući da je radova bilo jako puno, organizirali smo vršnjačko vrednovanje u kojem se biralo glasovanjem. Crteži koji su dobili najveći broj glasova uvršteni su u slikopriču.

Rezultat našeg sudjelovanja u projektu Priča našeg kraja je slikopriča Mladoženja jež nakon koje se nalazi vježbenica s različitim zadacima poput spajanja parova, labirinta, tražilice, križaljka, bojanke i točkalice.

Slikopriču možete pogledati na poveznici: 

https://youtu.be/YNv_1Qr6MQw

U sklopu nastave Tehničke kulture upoznali su se s osnovama informatike pa su se s učiteljicom Sanjom Vidović bavili i pisanjem u Wordu, skeniranjem slika i umetanjem slika u Wordov dokument, sve u skladu s mogućnostima i specifičnostima, a najčešće uz fizičko vođenje.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju