preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vladimir Nazor" Đakovo

Login
STEM projekt

"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"

"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"

"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"

            

 

Visit data.eeagrants.org and explore results from the EEA and Norway Grants. 

VIRTUALNA KNJIŽNICA
OŠ "VLADIMIR NAZOR" 
ĐAKOVO

  

E-sigurnost

 

 

 

 

VRIJEME

 

 

 

 
 
 
 
 
 
Anketa
Ovu školsku godinu namjeravam završiti s:





 

 

 

 

 

 

ŠKOLSKI INKLUZIVNI DOKUMENT

 

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Vijesti iz CARNet-a
Korisno

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
NOVI eTWINNING PROJEKT U NAŠOJ ŠKOLI: NAŠIM ULICAMA
Autor: Mira Racić, 29. 9. 2021.

Cilj  eTwinning projekta Našim ulicama jest opisati mjesto u kojem učenici žive na zanimljiv i konkretan način kroz promatranje ulica i kuća pokraj kojih svakodnevno prolaze. Projekt je zamišljen kao istraživački tijekom cijele nastavne godine 2021./2022. te se može provoditi kroz sve nastavne predmete. U projekt su uključeni  učenici predmetne nastave u osnovnoj školi, učenici s teškoćama u razvoju, ali postoji mogućnost da se u projekt uključe i stariji i mlađi učenici te na taj način doprinesu istraživanju ulica svoga mjesta.
Osim toga,  učenici se upoznaju s ulicama drugih gradova naše domovine, ali i drugim europskim gradovima kroz oči i ruke učenika drugih škola, a pod vodstvom učitelja i kreativnih metoda rada. Učitelji koriste razne digitalne alate za provođenje projekta, a kako bi učenicima pokazali primjenu metoda rada na konkretnom primjeru.
Učenici istražuju ulice na svoj način i prikazuju rezultate istraživanja u Twinspace portalu kroz fotografiju, tehnički i likovni crtež, tehničke tvorevine... (piše: Sanja Vidović, prof.)






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju